Løsning på problem - PCFFonts...
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-04-02 19:30

Hej,

Jeg sidder og leger lidt med Ken Shirriff's PCFFont package...
(Kan ses på http://www.righto.com/java/fonts/)

Har dog fået et mindre problem. En PCFFont fylder cirka 150 kb, og da
jeg skal include 3-4 fonts i hver applet preview brugeren skal se, kan
det hurtigt blive tungt, hvis denne vælger 3-4-5 forskellige fonte. (ja
ryger hurtigt over 1 mb).

Da jeg er forholdvis newbie i Java, håber jeg på at nogle eventuelt kan
hjælpe mig?

Skal køre det ind således at brugeren skal hente mindst muligt. Har
overvejet at smide fontene i et Zip archive, som dermed kommer ned på
20-30 kb (meget mere respektabelt!). Kunne det være en ide?

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej? Også eventuelt med ZIP
archive, og hvorledes det nærmere skal udformes?

Er kort lidt fast...

mvh
Johan