Hvordan stiller man lys/contrast/gamma i s~
Fra : Óðin

Dato : 18-04-02 17:19

Har NVidia 28.32 og GF4Ti4400. Det virker ikke, hvis man i NVMax indstiller
i Overlays eller Color Adjustments. Der er ikke en menu i driverne længere,
hvor man kan stille farver, y not ?

Mvh.

/Óðin

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-04-02 18:58

"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
indstiller
> i Overlays eller Color Adjustments. Der er ikke en menu i driverne

Kurt

Fra : Óðin

Dato : 19-04-02 02:44

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse
> indstiller
> længere,

Ja, det hjalp mig ikke meget det svar. Jeg troede egentlig, at det fremgik
ret tydeligt, at det her selvfølgelig drejer sig om spil, hvor denne
mulighed ikke er til stede.

/Óðin

Fra : EWarp

Dato : 20-04-02 10:52

> [...]
indstiller
> i Overlays eller Color Adjustments. Der er ikke en menu i driverne

Jo, den er bare gemt godt. Du skal bruge Nview/Enhedindstillinger/Color.
Hvis du laver nogle presets, kan du via quickview ikonet skifte mellem
dem inden du starter spillet.

MVH CP