Suppekuren / Fedtforbrændingskuren
Fra : WebWoman

Dato : 18-04-02 15:37

Først opskriften på suppen
Derefter kuren dag for dag

½ - 1 hvidkålshoved (ca. 1,5 kg excl. stok)
2 løg
2 grønne peberfrugter
1 bundt bladselleri (ca. 900 g)
1 ds hakkede flåede tomater
5 grøntsagsbouillonterninger
Ca 2½ l vand, så grøntsagerne efter et par minutters kogning er dækket af
vand.

Denne slankesuppe er hovedindholdet i fedtforbrændingskuren.

Hak grøntsagerne meget fint.
Kog det hele i 10 min.
Grøntsagerne skal være dækket af vand.
Sænk temp. og lad det simre til det hele er kogt.

Tip1
2 røde chili uden frøstol, finthakket - giver lidt ekstra smag til suppen og
chili er godt for forbrændingen.

Tips!
Suppen kan tilberedes og varmes op igen flere gange.
Den første portion suppe havde jeg i 3 dage, hvor den stod i køleskabet.

Suppen bliver faktisk bedre som dagene går.
"2. dags suppe smager bedst".
Frysning af suppen er også OK.

------
1. Der må IKKE drikkes alkohol i de 7 dage kuren varer - alkohol sænker
fedtforbrændingen.
2. Ingen kulsyreholdige drikke - kun vand, usødet juice, skummetmælk, usødet
the og kaffe uden sukker og fløde.
3. Maden må ikke tilberedes i olie eller anden fedtstof.
4. Ingen brød, mel, sukker og andre sødemidler.

----

Dag 1:
Spis kun den "Fedtforbrændende suppe” og frugt.
Du kan spise alle slags frugter på nær bananer.
Honingmeloner og vandmeloner har et lavere kalorieindhold end de fleste
andre frugter og er især anbefalet.
Drik kun frugtjuice eller vand.

Dag 2:
Kun grønsager. Spis den "Fedtforbrændende suppe" med tilhørende friske
grønsager indtil du ikke kan spise mere.
Spis grønsagerne rå, dampet, grydestegt i kraften fra suppen, men tilbered
uden brug af smør eller lignende. Spis fortrinsvist salat af enhver art, men
undgå grønærter, bønner og majs. Spis grønsagerne sammen med suppen.
Aftensmaden: Beløn dig selv med en stor bagt kartoffel (med lidt smør eller
olivenolie, hvis ønskes).
Ingen frugt denne dag.

Dag 3:
Spis al den "Fedtforbrændende suppe” , frugt (på nær bananer) og grønsager
du vil.
IKKE nogen bagt kartoffel i dag.
Fremskrift efter 3 dage: Hvis du har spist i henhold til ovenstående de
sidste 3 dage, og ikke har snydt, vil du for nuværende have tabt dig mellem
5-7 pund (2,5 - 3,5 kg).

Dag 4:
Spis kun "Fedtforbrændende suppe" og bananer, og drik kun skummet= mælk og
vand. Du kan spise op til 3 bananer, drikke 2 glas skummetmælk og så meget
vand du vil. spis så meget af suppen du vil. Bananer har et højt kalorie- og
kulhydratindhold og calcium for at erstatte længslen efter søde sager.

Dag 5. l dag er steak- og tomatdag. Du må spise op til 350 gram ”rent kød”
eller kylling (uden skind eller) fisk og op til 6 friske tomater (eller
tilsvarende vægt af dåsetomater). Prøv, om muligt, at drikke 6-8 glas vand
for at skylle urinsyren ud af kroppen. Spis den "Fedtforbrændende suppe"
mindst en gang i dagens løb.

Dag 6.
l dag er "steak"- og grønsagsdag. Spis alt det "rene kød" og grønsager du
vil i dag. Du kan endda spise op til 2 eller 3 steaks, hvis du ønsker, med
grøntsager (minus grønærter,bønner og majs), men ingen bagt kartoffel. Spis
den ”Fedtforbrændende suppe” mindst en gang i dagens løb.

Dag 7:
Spis kun ris, usødet frugtJuice og grønsager. Igen: Spis så meget du kan.
Vær sikker på at indtage den "Fedtforbrændende suppe” mindst en gang i
dagens løb.

Fremskridt efter 7 dage: efter afslutningen af den 7. dag, hvis du ikke har
snydt, vil du nu have tabt dig mellem 10-17 pund (5 - 8,5 kg.). Hvis du har
tabt dig mere end 15 pund (7,5 kg.), så afhold dig fra diæten i 2 fulde døgn
før du starter forfra på diæten Igen.

Om kuren er sund uge efter uge, kan diskuteres. Men den er alle tiders til
at komme i gang på, eller hvis man er gået i stå.
Held og lykke.

Fra : JS

Dato : 18-04-02 20:25

"WebWoman" <webwoman@ FJERN chicks.dk> wrote in message
> [...]
> 5 grøntsagsbouillonterninger
> Ca 2½ l vand, så grøntsagerne efter et par minutters kogning er dækket af

Damn, det må give luft i maven...
Man kan vel cykle på arbejde uden at røre pedalerne

Fra : Rosa

Dato : 29-05-02 11:34

Hejsa.

Jeg vil lige spørger om man kan bruge andet end
grøn peberfrugt og flåedet tomater, bladselleri???

Rosan!

Fra : WebWoman

Dato : 30-05-02 06:37

"Rosa" <rosan@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil lige spørger om man kan bruge andet end
> grøn peberfrugt og flåedet tomater, bladselleri???

Du kan garanteret lave suppen, som du vil .... når bare du ikke putter fedt
i den.

Mvh. Lisbeth