Gratis Email??
Fra : kurter

Dato : 18-04-02 15:38

Hej
Hvor kan man få gratis Email-postkasse - udover hotmail??
gerne dansk!
Og hvor kan man få gratis "hjemme-sider" også helst dansk?

Mvh Gert

Fra : Per S. Christensen

Dato : 18-04-02 16:25

On Thu, 18 Apr 2002 16:37:42 +0200, "kurter" <oz1hdl@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>gerne dansk!
>Og hvor kan man få gratis "hjemme-sider" også helst dansk?

Tja, der er www.jubii.dk, www.yahoo.dk www.sol.dk, www.opasia.dk, ect.

/PSC

Fra : Kurt Brixen

Dato : 18-04-02 21:01

wrote:

>Hvor kan man få gratis Email-postkasse - udover hotmail??
>gerne dansk!

www.mailme.dk

Kurt Brixen

Fra : OJ

Dato : 18-04-02 21:23

On Thu, 18 Apr 2002 22:01:00 +0200, Kurt Brixen <no_spam_to_brixen@get2net.dk>
wrote:

>www.mailme.dk

www.mail-online.dk fik bedste "anmeldelse" forleden (Politiken mener jeg) - har
bl.a. 25 MB mailbox.

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 18-04-02 22:50

OJ wrote:

> www.mail-online.dk fik bedste "anmeldelse" forleden (Politiken mener jeg) - har
> bl.a. 25 MB mailbox.

hroi@sleepy ~ > host mail-online.dk
mail-online.dk mail is handled (pri=10) by mail.mail-online.dk

Minuspoint for manglende sekundær mx.

hroi@sleepy ~ > host mail.mail-online.dk
mail.mail-online.dk has address 195.215.133.101
hroi@sleepy ~ > host 195.215.133.101
Host not found.

Minuspoint for manglende reverse.

hroi@sleepy ~ > telnet mail.mail-online.dk smtp
Trying 195.215.133.101...
Connected to mail.mail-online.dk.
Escape character is '^]'.
220 mail-online.dk ESMTP MDaemon 5.0.5 UNREGISTERED; Thu, 18 Apr 2002 23:36:38 +0200
QUIT
221 See ya in cyberspace
Connection closed by foreign host.

Minuspoint for brug af unregistered software i produktion.

--
Hroi Sigurdsson hroi@asdf.dk
Danske nyhedsfeeds i RSS-format: http://asdf.dk/rss/da/

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 18-04-02 22:54

In article <3CBF3F95.CBADCD2F@asdf.dk>, Hroi Sigurdsson wrote:

> hroi@sleepy ~ > host mail.mail-online.dk
> mail.mail-online.dk has address 195.215.133.101
> hroi@sleepy ~ > host 195.215.133.101
> Host not found.
>
> Minuspoint for manglende reverse.

Hvis den bliver brugt til udgående mail er det et problem (jeg vil
ihvertfald afvise mail fra dem), men kun indgående betyder det da ikke
det store.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Do your otters do the shimmy?

Fra : John Hinge

Dato : 19-04-02 08:10

On 18 apr 2002 Hroi Sigurdsson was heard to say:

> OJ wrote:
>
> hroi@sleepy ~ > telnet mail.mail-online.dk smtp
> 220 mail-online.dk ESMTP MDaemon 5.0.5 UNREGISTERED; Thu, 18 Apr
> Minuspoint for brug af unregistered software i produktion.

Gad vide om udviklerne af MDaemon har fået rettet den lille bagdør/
uhensigtsmæssighed/bug som gav mig en tur i diverse blackholes ?

IP adressen for den mail tingest lader ifølge RIPE til at ligge
midt i en blok adresser tildelt til 'Direct Office Media A/S'
Men jeps, den har ikke rigtig nogen reverse at skrive hjem om :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs