Andet multimedie
bentjuul 3670
funktioner i Photoshop ??
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 18-04-02 15:12

Hej jeg gik ind på prodic.dk for at lære lidt om photoshop men der opdagede
jeg at jeg ikke havde den funktion som jeg skulle bruge. hvad kan der være
galt ??

Hilsen Jeppe

Fra : miafrandsen@hotmail.~

Dato : 18-04-02 16:01

Hvilken version af photoshop har du?

Fra : miafrandsen@hotmail.~

Dato : 18-04-02 16:00

Fra : Madsen

Dato : 18-04-02 16:56

miafrandsen@hotmail.com skrev:

> Hvilken version af photoshop har du?

Og hvilken funktion i Photoshop skal du bruge?

Madsen.

Fra : itgrafen

Dato : 18-04-02 20:35

"Jeppe Nørgaard" skrev d. 18-04-02 15:12 dette indlæg :
> [...]
opdagede
> jeg at jeg ikke havde den funktion som jeg skulle bruge. hvad kan der

Hej Jeppe

kan det være at funktionen ligger gemt bag noget. Prøv at lave en
søgning i hjælp, på det du mangler.
det gør jeg ofte hvis der er funktioner jeg ikke bruger ofte, og så
glemmer hvor de er.
photoshop har en god hjælpefunktion.

venlig hilsen
dorthe