Love with Arthur Lee
Fra : Torben Skott

Dato : 18-04-02 11:48

Hvis det skulle ha' forbigået nogen, så spiller Arthur Lee i Danmark i maj
måned.
Han kan oplevet i Odense, Rytmeposten (16.) - København, Pumpehuset (17.) -
Randers, Tante Olga (18.)
Det er en enstående mulighed for at se/høre en legende som bla. har været
medvirkende til at indspille en af verdens bedste plader: Forever Changes.

Torben

Arthur Lee & Love http://home1.inet.tele.dk/tks/lovemenu.htm

Fra : Wertigo

Dato : 18-04-02 13:40

Torben Skott <foreverchanges@mail.dk> skrev i
> [...]
> medvirkende til at indspille en af verdens bedste plader: Forever Changes.

Tak for info. Forever Changes er en af mine absolutte all-time favoritter,
så Arthur Lee i Danmark kan kun blive stort!

> Arthur Lee & Love http://home1.inet.tele.dk/tks/lovemenu.htm

Men jeg kan altså ikke få det her link til at virke...

MvH Mikkel

Fra : Torben Skott

Dato : 19-04-02 11:42

Ooops! Forkert link, den her virker: