/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Bill Gates i Danmark
Fra : DJ Supreme / Peter P~


Dato : 03-02-01 09:19

Er jeg den eneste der er ved at brække sig over hvorfan politikerne og
medierne laver knæfald for Bill Gates bare fordi han har lagt vejen
forbi landet?

Tilsyneladende er Nyrup så dum at han følger den latterlige myte om at
Bill gates skulle være et orakel omkring fremtiden fordi han er verdens
rigeste IT-mand.

Jeg synes det er afskyeligt, at en mand, som har tjent sine penge på
tvang af konkurrenter, etikløs forretningsdrift og markedsføring, skal
ophøjes til guru, hvis ideer skulle være toneangivne for
computerverdenen i fremtiden!

På sit besøg i København lykkedes det narren at få spået at den næste
store kvantespring i IT-brancen bliver "tablet-PC'er". Right, sure.
Ligesom at 640 K RAM var nok for alle til evig tid, samt at MSN ville
være internettet overlegent? Og hvordan WIndows CE ville dominere
PDA-markedet (HA HA)?


Og så snakker vi slet ikke om hvordan hans firma har gjort det til en
sport at stjæle ideer fra konkurrenterne (fremfor at innovere, dvs.
udvikle egne, nye og originale ideer), specielt Apple! VI kender alle
historien om hvordan WIndows dukkede op efter Mac'en blev en succes,
samt Windows 95 osv osv.

Men har i ikke lagt mærke til at efter iMovie kom til dukkede der en
"Microsoft Movie Maker" op? Hvad med "brushed metal"-udseendet i andre
nye MS-programmer? Tyvstålet fra QuickTime player og Sherlock 2... så er
der Aqua farverne og look'et, som Microsoft har ladet sig inspirere
KRAFTIGT af i "Whistler" (Windows 2002).

Og jeg kunne fortsætte.

Hvad der irriterer mig mest er, at MS bare kan blive ved med deres
tyverier, og folk æder det kritikløst som "Microsoft innovationer", når
de køber deres produkter. De fatter ikke eller gider ikke give Apple
kredit for alle de forbedringer og innovationer, som sidstnævnte har
bragt ind i computerverdenen.

Bill Gates griner hele vejen til banken!

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

 
 
David Blangstrup (03-02-2001)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 03-02-01 09:00

On Sat, 3 Feb 2001 9:19:08 +0100, DJ_Supreme_/_Peter_Perlsø wrote
(in message <1eo7rkx.jnl2rb1q3cyy6N@40.ppp1-20.worldonline.dk>):

> Er jeg den eneste der er ved at brække sig over hvorfan politikerne og
> medierne laver knæfald for Bill Gates bare fordi han har lagt vejen
> forbi landet?

<schnip>

> Bill Gates griner hele vejen til banken!


Skt. Peter: Djævelen er landet?

--

- David

reply to firstname@lastname.dk

http://david.blangstrup.dk



Erik Richard Sørense~ (03-02-2001)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 03-02-01 15:36

Hej David

Nej, djævelen er ikke landet, - men en magtgal og desværre også en genial
forretningsmand, der ikke skyr nogen midler for at opnå sin magt!

mvh. ERik Richard

David Blangstrup wrote:

> > Er jeg den eneste der er ved at brække sig over hvorfan politikerne og
> > medierne laver knæfald for Bill Gates bare fordi han har lagt vejen
> > forbi landet?
>
> > Bill Gates griner hele vejen til banken!
>
> Skt. Peter: Djævelen er landet?

--
K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
Edwin Rahrsvej 20.3.03, DK-8220 Brabrand, Denmark
Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962
Mobile phone: (+45) 4082 6109, E-mail: <kml.ers@mail1.stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physical Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The World
- Nisus Email, A Revolution In Emailing - Visit: <http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Thomas Bjørn Anderse~ (03-02-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Bjørn Anderse~


Dato : 03-02-01 16:35

Erik Richard Sørensen <kml.ers@mail1.stofanet.dk> writes:

> Nej, djævelen er ikke landet, - men en magtgal og desværre også en genial
> forretningsmand, der ikke skyr nogen midler for at opnå sin magt!

Hvem? Steve Jobs, Larry Ellison eller Bill Gates?

--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

DJ Supreme / Peter P~ (03-02-2001)
Kommentar
Fra : DJ Supreme / Peter P~


Dato : 03-02-01 16:57

Thomas Bjørn Andersen <bjorn@daimi.au.dk> wrote:

> Erik Richard Sørensen <kml.ers@mail1.stofanet.dk> writes:
>
> > Nej, djævelen er ikke landet, - men en magtgal og desværre også en genial
> > forretningsmand, der ikke skyr nogen midler for at opnå sin magt!
>
> Hvem? Steve Jobs, Larry Ellison eller Bill Gates?

Migbekendt er hverken Larry E. eller S. Jobs været i Danmark den sidste
uge? Ok, det kunne være undercover...

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Simple (05-02-2001)
Kommentar
Fra : Simple


Dato : 05-02-01 14:29

DJ Supreme / Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> Migbekendt er hverken Larry E. eller S. Jobs været i Danmark den sidste
> uge? Ok, det kunne være undercover...

Forklædt som Bill Gates?!?

Stig

------------------------------------------
Mailto:stigleerbeck@mac.com
http://www.SimpleSoft.dk - http://www.MacPeriferi.dk

Gunnar Holse (03-02-2001)
Kommentar
Fra : Gunnar Holse


Dato : 03-02-01 11:41


"DJ Supreme / Peter Perlsø" <root@NOSPAM.com> wrote in message
news:1eo7rkx.jnl2rb1q3cyy6N@40.ppp1-20.worldonline.dk...
> Er jeg den eneste der er ved at brække sig over hvorfan politikerne og
> medierne laver knæfald for Bill Gates bare fordi han har lagt vejen
> forbi landet?

Man kunne i så fald starte med at undre sig over hvor fanden Steve Jobs
bliver af? Han har om nogen et arbejde at udføre, og Michael Dell skulle da
ikke kunne udgøre en trussel på en talerstol ..

Måske har Stevieboy travlt med at kopiere flere bærbare designs?

GH



Michael Rasmussen (03-02-2001)
Kommentar
Fra : Michael Rasmussen


Dato : 03-02-01 13:59

Gunnar Holse wrote:
>
> Man kunne i så fald starte med at undre sig over hvor fanden Steve Jobs
> bliver af?

Tro mig, hvis Steve Jobs var i danmark, ville det ikke blive nævnt i en
eneste dansk avis eller nyhedsudsendelse - højst på MediaMac, MacLife og
lign. "mac-steder" :(

Man kan kun håbe, at det vil blive anderledes i fremtiden :)


--
Med venlig hilsen
Michael Rasmussen <michael.r@grafisk.dk>


Tadeusz W. Mollin (03-02-2001)
Kommentar
Fra : Tadeusz W. Mollin


Dato : 03-02-01 19:24

Michael Rasmussen <michael.r@grafisk.dk> wrote:

> Gunnar Holse wrote:
> >
> > Man kunne i så fald starte med at undre sig over hvor fanden Steve Jobs
> > bliver af?
>
> Tro mig, hvis Steve Jobs var i danmark, ville det ikke blive nævnt i en
> eneste dansk avis eller nyhedsudsendelse - højst på MediaMac, MacLife og
> lign. "mac-steder" :(
>
> Man kan kun håbe, at det vil blive anderledes i fremtiden :)

Fremtiden er nok og forhåbentlig Linux o.lign. Et fælles open source
skriftsprog. Det har Apple jo også lugtet med OS X. Det er da også
ulige mere interessant end, hvorvidt Steve eller Bill er bedst.

mvh
Tadeusz


Michael Rasmussen (03-02-2001)
Kommentar
Fra : Michael Rasmussen


Dato : 03-02-01 13:58

DJ Supreme / Peter Perlsø wrote:
>
> Er jeg den eneste der er ved at brække sig over hvorfan politikerne og
> medierne laver knæfald for Bill Gates bare fordi han har lagt vejen
> forbi landet?

Nej, jeg kunne ikke have sagt det bedre end dit forrige indlæg.

> På sit besøg i København lykkedes det narren at få spået at den næste
> store kvantespring i IT-brancen bliver "tablet-PC'er". Right, sure.
> Ligesom at 640 K RAM var nok for alle til evig tid, samt at MSN ville
> være internettet overlegent? Og hvordan WIndows CE ville dominere
> PDA-markedet (HA HA)?

Eller dengang hvor han endelig mente, at MS skulle lave en
Internet-browser. Der fik manden den skøre idé, at folk aldrig ville
downloade én fil, der var større end 13,2 MB (så vidt jeg husker)

Deres Internet Explorer 3, til Windows, stoppede derfor download'en, når
man nåede op på dette antal MB (jeg var selv ude for det). Underligt,
hvorfor der senere blev udsendt en rettelse


--
Med venlig hilsen
Michael Rasmussen <michael.r@grafisk.dk>



DJ Supreme / Peter P~ (03-02-2001)
Kommentar
Fra : DJ Supreme / Peter P~


Dato : 03-02-01 16:57

Michael Rasmussen <michael.r@grafisk.dk> wrote:

> DJ Supreme / Peter Perlsø wrote:
> >
> > Er jeg den eneste der er ved at brække sig over hvorfan politikerne og
> > medierne laver knæfald for Bill Gates bare fordi han har lagt vejen
> > forbi landet?
>
> Nej, jeg kunne ikke have sagt det bedre end dit forrige indlæg.
>

Tak ska du have!

> > På sit besøg i København lykkedes det narren at få spået at den næste
> > store kvantespring i IT-brancen bliver "tablet-PC'er". Right, sure.
> > Ligesom at 640 K RAM var nok for alle til evig tid, samt at MSN ville
> > være internettet overlegent? Og hvordan WIndows CE ville dominere
> > PDA-markedet (HA HA)?
>
> Eller dengang hvor han endelig mente, at MS skulle lave en
> Internet-browser. Der fik manden den skøre idé, at folk aldrig ville
> downloade én fil, der var større end 13,2 MB (så vidt jeg husker)
>

Oprindeligt mente MS jo, at MSN (Microsoft Network) var en formidabel
konkurrent til internettet! Det ændrede sig så i December 95, hvor man
så en kovende på 540 grader, og BG himself sagde at nu ville MS også
komme med en webbrowser og bla bla bla

Eller hver med Netværkscomuteren? Lanceret af Sun, så MS startede med at
hagle konceptet ned, det var altså kun indtil de selv lancerede
NetPC'en.... som aldrig blev til noget.

osv osv.

> Deres Internet Explorer 3, til Windows, stoppede derfor download'en, når
> man nåede op på dette antal MB (jeg var selv ude for det). Underligt,
> hvorfor der senere blev udsendt en rettelse

Det lyder helt hen i vejret - men igen, det er M$-$oftware.

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Tina H. (03-02-2001)
Kommentar
Fra : Tina H.


Dato : 03-02-01 14:55

Hejsa,

Jeg kan kun give dig ret. Man får virkelig en dårlig smag i munden. Men det
kommer vel ikke helt bag på os, når nu Bill Gates og MS sidder på så stor en
verdensandel indenfor IT.

Men der er som regel altid to om det. Apple Danmark er jo ikke specielt
synlige i det offentlige rum. Ingen udstillinger, ingen reklame spots i TV,
eller aviser o.s.v. Det må jo være fordi Apple DK ikke synes det er vigtigt
at promovere Mac. Hvilket vi Mac nørder ikke kan forstå.

Hvorfor har Apple DK ikke gjort mere for at sælge idéen om QuickTime
steaming. Her tænker jeg på de tv kanaler, som lægger deres udsendelser ud
på nettet. Alle bruger enten Windows Media Player eller Real Player, når vi
nu ved at QuickTime gør et bedre job og kan bruges på alle platforme.

Nej Apple må squ selv tage sig sammen, hvis de vil have, at vores kære
politikere skal få øjnene op.

Nu bliver det jo spændende med den nye Mac X, som jo skulle komme i en
version, som osse kan køre på PC. Hvis ikke Apple kører nogle voldsomme
reklame fremstød, når det bliver aktuelt, ja så er de squ selv ude om det.

Så en appel til Apple DK. Få gjort noget ved udbreddelsen af Mac, Mac X og
QuickTime steaming inden det er for sent.

hilsen

Tina

> From: root@NOSPAM.com (DJ Supreme / Peter Perlsø)
> Organization: Titan City Worldwide
> Newsgroups: dk.edb.mac
> Date: Sat, 3 Feb 2001 09:19:08 +0100
> Subject: Bill Gates i Danmark
>
> Er jeg den eneste der er ved at brække sig over hvorfan politikerne og
> medierne laver knæfald for Bill Gates bare fordi han har lagt vejen
> forbi landet?
>
> Tilsyneladende er Nyrup så dum at han følger den latterlige myte om at
> Bill gates skulle være et orakel omkring fremtiden fordi han er verdens
> rigeste IT-mand.
>
> Jeg synes det er afskyeligt, at en mand, som har tjent sine penge på
> tvang af konkurrenter, etikløs forretningsdrift og markedsføring, skal
> ophøjes til guru, hvis ideer skulle være toneangivne for
> computerverdenen i fremtiden!
>
> På sit besøg i København lykkedes det narren at få spået at den næste
> store kvantespring i IT-brancen bliver "tablet-PC'er". Right, sure.
> Ligesom at 640 K RAM var nok for alle til evig tid, samt at MSN ville
> være internettet overlegent? Og hvordan WIndows CE ville dominere
> PDA-markedet (HA HA)?
>
>
> Og så snakker vi slet ikke om hvordan hans firma har gjort det til en
> sport at stjæle ideer fra konkurrenterne (fremfor at innovere, dvs.
> udvikle egne, nye og originale ideer), specielt Apple! VI kender alle
> historien om hvordan WIndows dukkede op efter Mac'en blev en succes,
> samt Windows 95 osv osv.
>
> Men har i ikke lagt mærke til at efter iMovie kom til dukkede der en
> "Microsoft Movie Maker" op? Hvad med "brushed metal"-udseendet i andre
> nye MS-programmer? Tyvstålet fra QuickTime player og Sherlock 2... så er
> der Aqua farverne og look'et, som Microsoft har ladet sig inspirere
> KRAFTIGT af i "Whistler" (Windows 2002).
>
> Og jeg kunne fortsætte.
>
> Hvad der irriterer mig mest er, at MS bare kan blive ved med deres
> tyverier, og folk æder det kritikløst som "Microsoft innovationer", når
> de køber deres produkter. De fatter ikke eller gider ikke give Apple
> kredit for alle de forbedringer og innovationer, som sidstnævnte har
> bragt ind i computerverdenen.
>
> Bill Gates griner hele vejen til banken!
>
> --
> - Peter
> root (at) titancity (dot) com
>
> titancity.com - the Mac portal


DJ Supreme / Peter P~ (04-02-2001)
Kommentar
Fra : DJ Supreme / Peter P~


Dato : 04-02-01 01:26

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Hejsa,
>
> Jeg kan kun give dig ret. Man får virkelig en dårlig smag i munden. Men det
> kommer vel ikke helt bag på os, når nu Bill Gates og MS sidder på så stor en
> verdensandel indenfor IT.

Helt enig.

>
> Men der er som regel altid to om det. Apple Danmark er jo ikke specielt
> synlige i det offentlige rum. Ingen udstillinger, ingen reklame spots i TV,
> eller aviser o.s.v. Det må jo være fordi Apple DK ikke synes det er vigtigt
> at promovere Mac. Hvilket vi Mac nørder ikke kan forstå.

Enig, men Apple DK prioriterer af mystiske grunde økonomien højere. tsk
tsk. :(

>
> Hvorfor har Apple DK ikke gjort mere for at sælge idéen om QuickTime
> steaming. Her tænker jeg på de tv kanaler, som lægger deres udsendelser ud
> på nettet. Alle bruger enten Windows Media Player eller Real Player, når vi
> nu ved at QuickTime gør et bedre job og kan bruges på alle platforme.
>
> Nej Apple må squ selv tage sig sammen, hvis de vil have, at vores kære
> politikere skal få øjnene op.
>
> Nu bliver det jo spændende med den nye Mac X, som jo skulle komme i en
> version, som osse kan køre på PC. Hvis ikke Apple kører nogle voldsomme
> reklame fremstød, når det bliver aktuelt, ja så er de squ selv ude om det.
>

Apple vil nok ikke gå over i en software-løbebane, da de tjener deres
penge på hardwaren. Mac OS på andet en Mac-hardware er en lækket tanke,
meeen...

> Så en appel til Apple DK. Få gjort noget ved udbreddelsen af Mac, Mac X og
> QuickTime steaming inden det er for sent.

Jeg sender straks dine ideer til Hans Eriksen hos Apple.

>
> hilsen
>
> Tina
>
> > From: root@NOSPAM.com (DJ Supreme / Peter Perlsø)
> > Organization: Titan City Worldwide
> > Newsgroups: dk.edb.mac
> > Date: Sat, 3 Feb 2001 09:19:08 +0100
> > Subject: Bill Gates i Danmark
> >
> > Er jeg den eneste der er ved at brække sig over hvorfan politikerne og
> > medierne laver knæfald for Bill Gates bare fordi han har lagt vejen
> > forbi landet?
> >
> > Tilsyneladende er Nyrup så dum at han følger den latterlige myte om at
> > Bill gates skulle være et orakel omkring fremtiden fordi han er verdens
> > rigeste IT-mand.
> >
> > Jeg synes det er afskyeligt, at en mand, som har tjent sine penge på
> > tvang af konkurrenter, etikløs forretningsdrift og markedsføring, skal
> > ophøjes til guru, hvis ideer skulle være toneangivne for
> > computerverdenen i fremtiden!
> >
> > På sit besøg i København lykkedes det narren at få spået at den næste
> > store kvantespring i IT-brancen bliver "tablet-PC'er". Right, sure.
> > Ligesom at 640 K RAM var nok for alle til evig tid, samt at MSN ville
> > være internettet overlegent? Og hvordan WIndows CE ville dominere
> > PDA-markedet (HA HA)?
> >
> >
> > Og så snakker vi slet ikke om hvordan hans firma har gjort det til en
> > sport at stjæle ideer fra konkurrenterne (fremfor at innovere, dvs.
> > udvikle egne, nye og originale ideer), specielt Apple! VI kender alle
> > historien om hvordan WIndows dukkede op efter Mac'en blev en succes,
> > samt Windows 95 osv osv.
> >
> > Men har i ikke lagt mærke til at efter iMovie kom til dukkede der en
> > "Microsoft Movie Maker" op? Hvad med "brushed metal"-udseendet i andre
> > nye MS-programmer? Tyvstålet fra QuickTime player og Sherlock 2... så er
> > der Aqua farverne og look'et, som Microsoft har ladet sig inspirere
> > KRAFTIGT af i "Whistler" (Windows 2002).
> >
> > Og jeg kunne fortsætte.
> >
> > Hvad der irriterer mig mest er, at MS bare kan blive ved med deres
> > tyverier, og folk æder det kritikløst som "Microsoft innovationer", når
> > de køber deres produkter. De fatter ikke eller gider ikke give Apple
> > kredit for alle de forbedringer og innovationer, som sidstnævnte har
> > bragt ind i computerverdenen.
> >
> > Bill Gates griner hele vejen til banken!
> >
> > --
> > - Peter
> > root (at) titancity (dot) com
> >
> > titancit

Bo Smidt (04-02-2001)
Kommentar
Fra : Bo Smidt


Dato : 04-02-01 13:19

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Jeg kan kun give dig ret. Man får virkelig en dårlig smag i munden. Men det
> kommer vel ikke helt bag på os, når nu Bill Gates og MS sidder på så stor en
> verdensandel indenfor IT.

Jeg har det helt modsat. Det er tåbeligt at tro, man kan placere
ansvaret for den teknologiske udvikling hos blot nogle enkelte personer.
Hverken Gates, Jobs eller andre er andet end brikke i et stort netværk,
der til sammen skaber innovationen. Ser man på f.eks. udviklingen af
Internet, så er det jo netop sket via små revolutioner fra et hav af
forskellige fronter, der til sammen skaber en udvikling. Det er det,
open source har fattet, men det betyder ikke, at Bill Gates ikke er
fornuftig at lytte til, når man skal lave en overordnet IT-startegi.
Uanset om man kan lide ham eller ej - det kan de færreste jo nok - så
ved han mere end de fleste om, hvordan man udnytter mulighederne, og
deri består vel egentlig mandens største bedrift indtil nu.
Jeg tvivler da også på at Nyrup har tænkt sig at gøre præcis som Gates
siger - heldigvis.

Erik

Bo Smidt (04-02-2001)
Kommentar
Fra : Bo Smidt


Dato : 04-02-01 13:20

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Nu bliver det jo spændende med den nye Mac X, som jo skulle komme i en
> version, som osse kan køre på PC. Hvis ikke Apple kører nogle voldsomme
> reklame fremstød, når det bliver aktuelt, ja så er de squ selv ude om det.

Og hvad skulle de så få ud af det? Underminere deres eget
eksistensgrundlag ved at give de billige PC'ere adgang til de samme
goder, som vi betaler over det dobbelte for, når vi købe en Mac? Jeg
tror ikke på, der kommer en OSX til PC, det er slet ikke i Apples
interesse. Det viste hele klon-katastrofen for nogle år siden.

Erik

René Frej Nielsen (06-02-2001)
Kommentar
Fra : René Frej Nielsen


Dato : 06-02-01 17:16

Bo Smidt <bo@microsoft.com> wrote:

> Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:
>
> > Nu bliver det jo spændende med den nye Mac X, som jo skulle komme i en
> > version, som osse kan køre på PC. Hvis ikke Apple kører nogle voldsomme
> > reklame fremstød, når det bliver aktuelt, ja så er de squ selv ude om det.
>
> Og hvad skulle de så få ud af det? Underminere deres eget
> eksistensgrundlag ved at give de billige PC'ere adgang til de samme
> goder, som vi betaler over det dobbelte for, når vi købe en Mac? Jeg
> tror ikke på, der kommer en OSX til PC, det er slet ikke i Apples
> interesse. Det viste hele klon-katastrofen for nogle år siden.

Så, så.. min PowerCenter Pro bliver helt ked af, at høre den slags

--
René

Erik Mortensen (07-02-2001)
Kommentar
Fra : Erik Mortensen


Dato : 07-02-01 13:21

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Så, så.. min PowerCenter Pro bliver helt ked af, at høre den slags

Så hold den for lyttelapperne i fremtiden...

Erik

Jan Jonasen (04-02-2001)
Kommentar
Fra : Jan Jonasen


Dato : 04-02-01 17:06

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Nu bliver det jo spændende med den nye Mac X, som jo skulle komme i en
> version, som osse kan køre på PC. Hvis ikke Apple kører nogle voldsomme
> reklame fremstød, når det bliver aktuelt, ja så er de squ selv ude om det.
>
Det er ikke korrekt, Mac OS X kommer ikke umiddelbart i en Intel klar
version. Kerne koden er dog kørende på Intel maskiner, men ikke den
overliggende brugergrænseflade, hvilket vel basalt set udgør selve
Mac'en.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Hardware (n): The kickable part of a computer.

Simple (05-02-2001)
Kommentar
Fra : Simple


Dato : 05-02-01 14:29

DJ Supreme / Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> Tilsyneladende er Nyrup så dum ...

Socialkammeraterne har altid haft en lidt spøjs adfærd hvad den slags
ting angår.

Arbejdernes eget partis leder falder åbenlyst på halen for verdens
største kapitalist.

> Tilsyneladende er Nyrup så dum ...

Ja!

> Tilsyneladende er Nyrup så dum ...

Kun tilsyneladende, nej jeg tror sgu han er det!

Stig



------------------------------------------
Mailto:stigleerbeck@mac.com
http://www.SimpleSoft.dk - http://www.MacPeriferi.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408694
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste