Applestore
Fra : svs

Dato : 18-04-02 07:48

Hej

Jeg har bestilt en Ipod 10gb fra applestore - er der nogen der ved
hvilket fragtfirma apple bruger, postDanmark eller andet?

Søren

Fra : BassBalls

Dato : 18-04-02 08:28

In article <1fatv1l.cio1kz1mvf48mN%soeren@straszek.dk>,
soeren@straszek.dk (svs) wrote:

> Hej
>
> Jeg har bestilt en Ipod 10gb fra applestore - er der nogen der ved
> hvilket fragtfirma apple bruger, postDanmark eller andet?
>

> Søren

Hej Søren !

De bruger DHL

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-04-02 22:35

BassBalls <bassballs@mac.com> wrote:

> De bruger DHL

Jeg troede, de brugte TNT.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Finn Poulsen

Dato : 18-04-02 23:24

Jeg har lige fået varer fra TNT, lidt bøvlet for de leverer som regel om
formiddagen, så jeg fik dem til at aflevere DVD skiverne på min
arbejdsplads.

Fra : BassBalls

Dato : 19-04-02 14:30

In article <1fauzkv.wvx2erk432yoN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Jeg troede, de brugte TNT.

Jeg skulle have en Mac til reperation og _apple_ sendte et DHL bud efter
den. (jeg havde direkte kontakt med apple danmark)

Venlig Hilsen
Anders Krøyer