Bjerner 1249
Fra : Thïngmand

Dato : 17-04-02 15:29

Nogle der er faldet over en liste med danske easywords, til generering af
kodeord?

Eks.
telt
bil
sten

Så brugeren kan få et huskevenligt kodeord, a la "3fisk9blyant"

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-04-02 23:26

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> wrote in

> Så brugeren kan få et huskevenligt kodeord, a la "3fisk9blyant"

det var da absolut ikke særlig huskevenligt... Du skal have fat i et
program der genererer et password der kan udtales, apg kan anbefales
(se http://susie.dk/apg for en online udgave.)

Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg hentede den.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : -Martin-

Dato : 18-04-02 00:45

On Wed, 17 Apr 2002 22:25:45 GMT, Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk>
wrote:

> [...]
>
>det var da absolut ikke særlig huskevenligt... Du skal have fat i et
>program der genererer et password der kan udtales, apg kan anbefales

Mener du dette er udtaleligt

quidbaybmursacazketyeygvetlovnovhepbeymaivracestopquemyahufbyubeetgeojagoishveydmymeldyaykvatheijilzyrijateletwurwodeepdeavmukuksatwapafbivsyweugbudewsyidvetwamovgelyoib2

eller bare

groitlec

Så mener jeg da bare at Thingmands, 3fisk9blyant er MEGET nemmere :)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-04-02 18:59

-Martin- <admin@natten-i.dk> wrote in

> Mener du dette er udtaleligt
>
> quidbaybmursacazketyeygvetlovnovhepbeymaivracestopquemyahufbyubee
> tgeojagoishveydmymeldyaykvatheijilzyrijateletwurwodeepdeavmukuksa
> twapafbivsyweugbudewsyidvetwamovgelyoib2

nej, det sagde jeg heller ikke... (selvom det nok rent faktisk er
udtaleligt ;)

> eller bare
>
> groitlec

det er nemlig et af dem der er nemme at huske fordi man kan udtale
dem, derfor er det ikke bare en gang bogstaver

> Så mener jeg da bare at Thingmands, 3fisk9blyant er MEGET
> nemmere :)

nej, det er hele 4 ord (3, fisk, 9, blyant) man skal huske...