Jyske netbank
Fra : DeHunto

Dato : 17-04-02 13:25

Hej,
Var det ikke noget med at der var en her i gruppen der sidste år havde et
problem med jyske netbank? Noget med noget der ikke var blevet betalt, eller
hvad var det nu det var? Og hvordan forløb sagen?

Grunden til at spørger er at jeg selv for øjeblikket kæmper med dem angående
indbetalinger via giro, og modtager har ikke modtaget noget!

Det Jyske på nuværende tidspunkt siger er at de KUN af og til har problemer
med at kunden bliver logget at systemet uden varsel.

Dan Henriksen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 17-04-02 17:23

DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> [...]
> problem med jyske netbank? Noget med noget der ikke var blevet betalt, eller
> hvad var det nu det var? Og hvordan forløb sagen?

Du tænker nok på:
<http://groups.google.com/groups?hl=da&threadm=1exrt3m.pbkl0q1bb59c0N%25
spritt%40startrekmail.com&rnum=15&prev=/groups%3Fq%3Djyske%2Bbank%2Bgrou
p:dk.edb.mac%26hl%3Dda%26start%3D10%26sa%3DN>

mvh.
Kaj.

--
My credit is so bad, that they won't even take my cash...

Fra : Martin Bech

Dato : 17-04-02 17:26

In article <B8E3364D.6466%dan@adsistance.dk>,
> [...]

> Grunden til at spørger er at jeg selv for øjeblikket kæmper med dem angående
> indbetalinger via giro, og modtager har ikke modtaget noget!

Sagen var, at en ordre kunne være indtastet korrekt i Netbanken men
alligevel _ikke_ udført. (Det var en der hedder Sprit, tror jeg)

Dette kun ske hvis der var overtræk på kontoen, og en ansat i banken
ikke ville godkende ordren manuelt. Banken vil åbenbart sikre sig imod
at man bruger en masse penge, man ikke har. Meget mystisk for de får jo
ret gode renter af et overtræk

--
Venlig hilsen

Martin Bech