Asus 8170DDR GF4 - AGP Fejl i XP
Fra : :-\)

Dato : 17-04-02 07:22

Hej Dudes
Efter installation af ovennævnte på min XP maskine kommer windows op med en
fejl når jeg starter pcén, lige efter jeg logger på. Det er den sidste nye
driver, alt er opdateret på XP (Windows update) installationen er foretaget
umiddelbart efter en reinstallation af XP. Hvad går galt, duer kortet ikke
til XP selvom det står på driveren?
Kortet er testet på en Windows 2000 maskine og virker OK

Hilsen The Last Dane

Fra : Óðin

Dato : 17-04-02 11:46

"" <the_last_dane@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til XP selvom det står på driveren?
> Kortet er testet på en Windows 2000 maskine og virker OK

Hvilken fejl er der tale om ?

/Óðin