træk kattemad fra i skat...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-04-02 15:53

hej allesammen...

jeg har lige opdaget følgende artikel på ekstrabladets hjemmeside*G*
tænkte den kunne være ret relevant her

samtidig vil jeg lige bruge chancen for at fortælle at to af kattene fik mig
noget så gevaldigt ud af fjerne her til morgen....
jeg væltede vanen tro ud af sengen kl 7 for at klargøre min søns frokost og
tøj og opdager til min rædsel at døren ud til opgangen stod åben...
vi bor på anden sal i et bolig kompleks så umiddelbart skulle der ikke være
nogen ko på isen.... bortset fra at uvidende medbeboere måske kunne tro at
kattene var kommet ind udefra og derfor lukke dem ud på gaden....
idet jeg jo skulle have sønnemand klar råber jeg højt på john at han har
bare at komme ud af fjerene og i noget tøj og så ud og finde misserne ( det
drejede sig om rasmine og sweety)

der går fem minutter mens jeg stormer rundt og smører madpakke med hjertet
oppe i halsen så hører jeg døren gå og et tungt "DUMP" ude i gangen...
jeg råber naturligvis "fandt du sweety?" ( kun han kan lave et dump som det
jeg hørte*G*) og han kommer ud i køkkenet til mig og forklarer at han fandt
dem begge nede ved kælderdøren, presset ned mod gulvet i hvert sit
hjørne.....
så skrækslagne at han kunne tage dem op under hver sin arm uden at de så
meget som vrikkede med ørerne.....

jeg drog et lettelsens suk.... og har naturligvis siden holdt døren
forsvarligt låst*G*

hele dagen har rasmine dog knurret og stormet ind under vores seng hver gang
hun hørte lyde ude fra gangen... stakkels lille pus....

klog af skade overvejer jeg dog nu at installere en kæde på vores dør som så
skal bruges om natten..... ike for at holde fjentlig sindede ude... men for
at holde vores elskede missere inde..

heldigvis var linda for stor en kylling til at vove sig ud ( og
gudsketakoglov for det... hun er nemlig i løbetid..
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-04-02 17:09

Ja så lykkedes det endelig den bornholmske landmand at få lov til at trække
kattemad fra i skat.

Om 30 år kan bønder måske også trække kastration fra.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-04-02 17:43

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Ja så lykkedes det endelig den bornholmske landmand at få lov til at
trække
> kattemad fra i skat.
>
> Om 30 år kan bønder måske også trække kastration fra.

Lad os da ikke håbe det varer så længe inden det bliver indført at
landmænd kan trække kastration fra i skat .. det ville være alle
tiders hvis det kunne indføres mange år tidligere ..

Smil fra Ami

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-04-02 19:25

Helt enig, det kan ikke gå hurtigt nok. Prøvede bare at være realist

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats