nokia 6310 svær at tænde og slukke
Fra : danscher

Dato : 16-04-02 13:13

Hej NG

Er det kun mig eller er det generelt for nokia 6310, at den lille on/off
knap er f*ndens besværlig at bruge, oftest bruger jeg spidsen af en nøgle
til at tænde eller slukke med.

For hvis det er bare er min som har en drilsk kontakt, så får de den igen
hos forhandleren.

...Morten

Fra : Jesper KA

Dato : 16-04-02 13:23

"danscher" <danscher*FJERN DETTE*@worldonline.dk> wrote in message

> For hvis det er bare er min som har en drilsk kontakt, så får de den igen
> hos forhandleren.

Nøh .. har selv en 6210 ( findes en 6310 ? ) og den har også denne lidt
tunge afbryder knap .. jeg ser det nu som en god ting .. telefonen bliver
ikke ved et tilfælde afbrudt / slukket når den ligger i lommen .. og er
problemet at telefonen ikke må ringe under f.eks. møder kan du altid slå den
over på den lydløse profil .. det gør jeg og min telefon er faktisk derfor
aldrig slukket.

Regards

P.S.: Ifølge en test af nye Nokia modeller jeg læste fornyligt skulle den
genstridige knap også være at finde på de nyere modeller.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-04-02 17:28

Jada, http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6310/

>og den har også denne lidt tunge afbryder knap ..

Knappen er rigtignok ens på 6210 og 6310 - men min egen 6210 er nu
også 'tungere' end andre 6210ere jeg har oplevet. Min egen knap
klikker slet ikke når man trykker på den. Jeg ser det dog slet ikke
som noget problem, da min telefon sjældent er slukket. Jeg har bl.a.
en profil der gør, at telefonen slet ikke gør mig opmærksom på
indgående opkald (med andet end blinken).

>jeg ser det nu som en god ting .. telefonen bliver
>ikke ved et tilfælde afbrudt / slukket når den ligger i lommen ..

Det gør andre vel heller ikke så nemt, hvis altså tastaturlåsen er
slået til.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 16-04-02 13:23

On Tue, 16 Apr 2002 14:12:52 +0200, "danscher" <danscher*FJERN
DETTE*@worldonline.dk> wrote:

>Er det kun mig eller er det generelt for nokia 6310, at den lille on/off
>knap er f*ndens besværlig at bruge, oftest bruger jeg spidsen af en nøgle
>til at tænde eller slukke med.

Der skal trykkes lidt til, men slet ikke så meget at en nøgle burde
være nødvendig.

Fra : danscher

Dato : 16-04-02 13:38

ARRRHGGG min fejl jeg mente en 8310 !!

--Morten

Fra : danscher

Dato : 16-04-02 13:42

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-04-02 19:51

Hej Morten,

"danscher" <danscher*FJERN DETTE*@worldonline.dk> wrote in news:a9h4g7$u3e$1
@news.net.uni-c.dk:

> Er det kun mig eller er det generelt for nokia 6310, at den lille on/off
> knap er f*ndens besværlig at bruge, oftest bruger jeg spidsen af en nøgle
> til at tænde eller slukke med.

Næh.. Min er der intet problem med - kan trykke knappen med fingerspidsen.

> For hvis det er bare er min som har en drilsk kontakt, så får de den igen
> hos forhandleren.

Det tror jeg det er... Jeg ville kigge forbi og høre om de ikke lige syn's
de skal gøre noget ved det.

** Lars