GPRS og initstreng.
Fra : Steen M.

Dato : 02-02-01 18:59

Min GPRS telefon kunne jeg godt tænke mig at anvende med min handheld,
men da software ikke kan installeres på en EPOC-maskine, søger jeg en
anden løsning. Kan APN lægges ind i en init-streng ?

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-02-01 19:41

> Min GPRS telefon kunne jeg godt tænke mig at anvende med min handheld,
> men da software ikke kan installeres på en EPOC-maskine, søger jeg en
> anden løsning. Kan APN lægges ind i en init-streng ?

En ide ville måske være at skrive hvilke terminaler det drejer sig om...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Steen M.

Dato : 03-02-01 07:42

En Motorola Timeport 260 / =7389 som er den eneste GPRS telefon på
markedet pt.

Handheld = Psion 5mx og WorkPad 3

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 04-02-01 22:48

Hej,

> En Motorola Timeport 260 / =7389 som er den eneste GPRS telefon på
> Handheld = Psion 5mx og WorkPad 3

Kan du ikke blot sætte EPOC op til at bruge infrarød til at tale til din
GPRS mobil, resten burde da komme af sig selv. Der burde jo ikke være den
store forskel mellem det og den måde jeg gør det på med min Nokia 6210. Jeg
forventer at det kræver at mobilen er sat op til at bruge GPRS til data
kommunikation.

/Lars

Fra : Steen M.

Dato : 05-02-01 06:31

Jeg har forsøgt og den skriver også "connecting", men går så ned -
opsætvejledningen til GPRS direkte fra telefonen beskriver at der skal
indsættes en værdi der hedder APN=internet, og det er her jeg tro mit
problem opstår.

Med venlig hilsen

S. Mik.