Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kabel. Hvilket?
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 16-04-02 09:55

Hej NG!

Jeg skal lige høre, om jeg har fat i det rigtige kabel.
Er det f.eks. et kabel som dette, at jeg skal bruge for at smide dvd'en op
på fjernsynet?
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=800079&kat=
Eller er der nogle bedre forslag? Noget jeg ellers skal være opmærksom på?
Jeg har et Asus V8200 GF3 Deluxe.

Mvh.

Mads

Fra : Bagle

Dato : 16-04-02 10:47

> [...]
> http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=800079&kat=
> Eller er der nogle bedre forslag? Noget jeg ellers skal være opmærksom på?

Neej du burde bare at kunne bruge et almindeligt S-VHS kabel hvor du knækker
plasticdimsen af i den ene ende og vender kablet om. Dette gir ikke lyd til
fjernsynet, det skal du bruge et ekstra kabel til.

Kig forbi www.cableconnection.dk for en billigere løsning

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-04-02 11:17

"Mads Jakobsen" <madsjakobsen@mail1.stofanet.dk>:
> Er det f.eks. et kabel som dette, at jeg skal bruge for at
> smide dvd'en op på fjernsynet?
> http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=800079&kat=>
> Eller er der nogle bedre forslag?

Det kommer an på så meget, jeg kan ikke se hvad du skal
bruge det composite kabel til, der følger med.
Se evt. denne løsning:

Kabel for billede (du kan selv vælge længde):
<http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=2>

Kabel til lyd:
<http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=4>

> Noget jeg ellers skal være opmærksom på?

Ja, om dit TV understøttet SVHS signalet, gør det ikke,
kan du bruge denne adapter:
<http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=10>

Eller dette, kvaliteten er bare en lille bitte smule ringere
og så skal du ikke bruge SVHS kablet eller composite
adapteren, men kun lydkablet:
http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=1

> Jeg har et Asus V8200 GF3 Deluxe.

Det passer perfekt!

Venligst
Mikael

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 16-04-02 13:48

Jeg kører med et 10 m svhs-kabel og en adapter fra mit Radeon (kabel og
adapter købt hos AV-Supply). Der synes jeg kvaliteten er ok. Det er bedst
med svhs fra pc'en og hen til tv/video (i stedet for rgb/composite).