Christian parodi
Fra : Popeye

Dato : 15-04-02 19:13

Hej Alle

Hørte i radioen en parodi på Christian, "du kan gøre hvad du vil" den var
vist fra en eller anden nordjysk radiostation.

Er der nogen der har den, enten her eller i Audiogalaxy

Takker

Peter

"Meddelelsen er stavekontrolleret.
Evt. stavefejl er opstået under transmission."

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 15-04-02 19:27

Hvis det var Farlig fredag redaktioen (ANR), kan den sikkert hentes på
fraligfredag.dk!!
Jeg ved naturligvis ikke om det dem, men de er sgu meget sjove!!!

Fra : JR

Dato : 16-04-02 09:55

ØV, jeg har haft en satire tekst liggende i 3 måneder til samme sang, håbede
at blive først...

JR

Fra : -Carina

Dato : 16-04-02 17:07

"JR" <jr@NOSPAMradmer.dk> wrote in message
> ØV, jeg har haft en satire tekst liggende i 3 måneder til samme sang,
håbede
> at blive først...
>
> JR

Et lille hint: det er ikke nok, bare at have den liggende

-Carina

Fra : Familien Rohde

Dato : 16-04-02 17:54

Ham Christian er nu heller ikke svær at lave grin med... "har du nogensinde
prøvet at vær´ til grin.."

Problemet er vel nærmest at han i forvejen er en parodi.

Mvh. Søren