Linjeskift på inkluderet side?
Fra : Steffen Allan Poulse~

Dato : 15-04-02 18:33

Dette spørgsmål har tidligere være på nyhedsgruppen fra en anden person, dog
uden at nogen har kunnet svare i gruppen.
Derfor prøver jeg om nogen her kan hjælpe.

Jeg har på min hjemmeside lavet en side til "køb og salg". For at
jeg ikke skal bruge en masse tid på at lægge annoncerne på siden, har jeg
lavet en inkluderet side, hvortil annoncerne bliver sendt fra en FP
formular. Det virker udmærket, bortset fra de data, som bliver indtastet i
en textbox. Disse tekster bliver returneret til den inkluderede side
som en lang tekststreng, selv om textboxen selv laver linjeskift.
Hvordan får jeg lavet disse linjeskift, så man ikke skal scrolle med den
vandrette scroller på siden?

--
Steffen