Oplysninger fra Personalhistoriske Samling~
Fra : Asger Andersen

Dato : 15-04-02 13:25

Hej gruppe

Da jeg har forsøgt at få disse svar gennem bøger på Biblioteket, og det ikke
er lykkes mig at få det rigtige hjem vil jeg spørge om der er en der måske
kan hjælpe mig med et opslag eller to.
Det drejer sig om Hans Rasmussen Tostrup jeg søger en broder til ham som
hedder Peder Rasmussen Tostrup , men tilbaget til hvad der står i den bog
som jeg har haft hjemme.
(Personalhistorisk Tidskrift årgang 109. 1989 Bind .I. ) der står under
fjerde slægtsled nr 13 . og under Note nr.29 .
samlinger B II, 1913, s. 107, hvor hans familieoptegnelser er trykt <<<
Det er familieoptegnelserne jeg gerne vil i besidelse af så hvis der er
nogen der vil og kan hjælpe mig så vil jeg være glad.
Med venlig hilsen

Asger Andersen E-mail. asa@post11.tele.dk

Fra : dannebrog

Dato : 16-04-02 13:52

Al i Danmark udgivet genealogisk (og anden historisk) litteratur ar omtalt i
Dansk Historisk Bibliografi - 1. samling: ca. 1830-1912, 2den. samling
1912-1947 (de skulle følge kongerne). Heri kan du sikkert finde de
Personalhistoriske Samlinger nævnt.

DHB findes på større biblioteker og RA samt LAK.

Ellers prøv http://www.kb.dk

Med venlig hilsen

Ulrich Alster Klug
Denmark