Billige flyrejser til USA og retur ?
Fra : jj

Dato : 15-04-02 11:56

Hej

Jeg har brug for lidt hjælp.

hvordan kommer jeg billigst til Nashville, TN fra København og fra
Sanfranciso til København ?
Har prøvet Kilroy men er for gammel til at gøre brug af deres tilbud og vil
gerne have et alternativ til Gate11 tilbud.

Alternativt kan jeg rejse fra andre steder i DK, eller evt også Sverige så
længe det altså kan betale sig.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 15-04-02 12:31

Som jeg plejer, vil jeg anbefale Jysk Rejsebureau. De plejer at være meget
kompetente.

Kennet

Fra : ole damgaard

Dato : 15-04-02 12:59

> [...]
vil
> gerne have et alternativ til Gate11 tilbud.

Det afhænger jo meget at tidspunktet for rejsen, men jeg kan anbefale
British Airways - har selv bestilt billetter til denne sommer til San
Francisco - t/r: 3700 kr.
mvh ole

Fra : jj

Dato : 15-04-02 14:15

"ole damgaard" <odg1@yahoo.com> wrote in message

> [...]
>
> Det afhænger jo meget at tidspunktet for rejsen, men jeg kan anbefale
> British Airways - har selv bestilt billetter til denne sommer til San

Ud 26-27/7

Cph til Nashville

Hjem 16-17/8

San Francisco til Cph

Hvor har du bestilt henne ?

Fra : ole damgaard

Dato : 15-04-02 16:10

> Hvor har du bestilt henne ?

ved British Airways i Københavns Lufthavn

Fra : hljensen

Dato : 15-04-02 16:50

"ole damgaard" <odg1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> ved British Airways i Københavns Lufthavn

Hvordan har du fået dem så billige ?

Fra : Ole Damgaard

Dato : 15-04-02 23:35

> Hvordan har du fået dem så billige ?

ringede til dem - den eneste kunst er at være fleksibel i forhold til
rejsetidspunkter

Fra : jj

Dato : 16-04-02 11:53

ok, har undersøgt Jydsk rejsebureau, FDM, Gate11 og BA. og de billigste
priser jeg har kunne få på strækningen
CPH -> BNA (Nashville) 26/7
SFO -> CPH 16/8

er Jydsk Rejsebureau til 5600.- + skat det bliver vel omkring 6400 kr.
BA har den til 6545 kr incl skatter.

Kan det virkelig ikke gøre billigere ?
Jeg har ingen problemer med at være fleksible med datoen.
En anden ting som jeg undre mig over er at det kun koster ca. 3600 kr.
CPH -> SFO t/r hvorfor skal det være næsten dobbelt så dyrt end for den
anden strækning ?

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 16-04-02 12:49

"jj" <someone@msn.com> skrev i en meddelelse news:a9gvqo$8ui$1@sunsite.dk...
> [...]
> En anden ting som jeg undre mig over er at det kun koster ca. 3600 kr.
> CPH -> SFO t/r hvorfor skal det være næsten dobbelt så dyrt end for den

1. Du rejser i højsæsonen... Hvis du rejser før ca. 15. juni kan man ofte få
det lidt billigere.

2. Nashville vil være meget! dyrt. De mest berejste, SFO, LAX, JFK mv. er
billigere, da der er mere konkurrence. Jeg tror desværre, at du skal helt
til Miami for at finde en billigere løsning. Og det bliver en lang kørertur
*s*. 3.600 til SFO er da forresten fantastiks billigt!!!

Fra : jj

Dato : 16-04-02 13:25

"Pernille og Kennet" <pernille.kennet@oncable.dk> > > > > En anden ting som
jeg undre mig over er at det kun koster ca. 3600 kr.

> 1. Du rejser i højsæsonen... Hvis du rejser før ca. 15. juni kan man ofte

> det lidt billigere.

ok, datoen kan ikke ændres, så det må være det.

> [...]
> billigere, da der er mere konkurrence. Jeg tror desværre, at du skal helt
> til Miami for at finde en billigere løsning. Og det bliver en lang
¨
Nu ligger det rent faktisk sådan at jeg skal til en lille by der hedder
Kingsport, der ligger i det NW hjørne af Tennessee mellem Virginia og North
Carolina og grunden til at jeg valgte netop Nashville var at det var den jeg
mente lå tætteste på. Dette er måske alligevel ikke tilfældet.
Hvilken anden stor destination ligger tættere på end Nashville ?

> *s*. 3.600 til SFO er da forresten fantastiks billigt!!!

yep, samme pris som til Chicago.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 16-04-02 13:43

Du mener vel NØ? Virginia er ihvertfald øst for Tennessee? Jeg ved ikke om
der er nogle der ligger tættere på, men Atlanta, Georgia er hub for Delta,
så mon ikke det er lidt billigere?? Ellers er Charlotte, NC, mit bedste bud.

Kennet

Fra : jj

Dato : 16-04-02 14:30

"Pernille og Kennet" <pernille.kennet@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> så mon ikke det er lidt billigere?? Ellers er Charlotte, NC, mit bedste

Jo jeg mener selvfølgelig NØ.

Vil prøve at undersøge priserne for Atlanta

Fra : Per Christiansen

Dato : 21-04-02 23:13

Prøv WASTEELS rejser . http://www.wasteels.dk

Hilsen

Per

Fra : Mikael Jespersen

Dato : 16-04-02 18:14

Har du prøvet at undersøge at rejse fra Göteborg over enten Heathrow eller
DeGaulle til USA? Det er en del billigere at tage over GBG. Prøv eks.
www.seat24.com.