Køb af rejse uden flybilletter til Austral~
Fra : Tom Frank

Dato : 15-04-02 08:36

Hej,

Da jeg skal til Australien inden ret længe i embedes medfører vil jeg gerne
udnytte det at firmaet har betalt min flybillet både ud og hjem.

Er der nogen rejsebureau'er som sælger rejser til Australien uden
flybilletter, men med alt det andet der følger med en turrejse, dvs. med
rejseleder, hoteller og tur arrangementer mm.?

Jeg ved godt man måske kan få det i Australien, men jeg er mest for at have
en dansk turguide, da jeg ikke er så god til det engelske/australske.

Mvh Tom Frank

Fra : Inge Pedersen

Dato : 18-04-02 21:39

Tom Frank <tofran@hotmail.com> skrev:
> [...]
> have
> en dansk turguide, da jeg ikke er så god til det engelske/australske.

Du er heldig at kunne holde ferie samtidigt med en forretningsrejse.
Jeg kan anbefale dig at melde dig ind i Australsk, New Zealands
venskabsforening det koster dig 125 kr. om året for et
familieabonement.
De har adressen MyPlanet Denmark, Nørregade 51, 7500 Holstebro, 97 42
50 11 Fax: 96 10 02 53 E-mail hol@myplanet.com - Se tillige på
www.myplanet.com.
Du kan købe mange ture af forskellig varighed med australske
selskaber. Venskabsforeninge kan guide dig og de bestiller også turene
for dig hvis du ønsker det og det koster ikke ekstra.
Jeg har selv været i Australien 2 gange, hvor venskabsforeningen har
hjulpet mig med bestilling af ture, hoteller, indenrigsfly og hvad jeg
ellers har haft planlagt hjemmefra. God rejse
Mvh
Inge Pedersen