Problemer med udstillingstilmelding til Mi~
Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-04-02 07:55

Hej NG,

vil lige viderebringe en kedelig nyhed som jeg hørte på Mainecoon-listen
i weekenden, jeg ved ikke om den er udsendt via andre kanaler også!

Det viser sig, at der har været problemer med online-tilmeldingen til
Perserens udstilling i Middelfart for de udstillere, som har tilmeldt
via Jyraks website. Selv om man har fået en kvittering, er det muligt,
at tilmeldingen ikke er registreret. Perseren har i weekenden ringet
rundt til nogle udstillere hvor de kan se at der er gået penge ind, men
at de ikke har fået tilmelding, og meddelt, at der ikke er plads til
kattene. En anden udstiller har selv kontaktet Perseren og fået at vide
at kun 2 af hendes 3 katte er tilmeldt. De katte, som ikke er tilmeldt,
vil på trods af kvitteringen IKKE blive lukket ind på udstillingen.

Jeg blev selvfølgelig temmelig forskrækket og ringede straks for at
checke at mine katte var tilmeldt, og det var de. Der er gået et
nyhedsbrev ud fra Jyrak på e-mail, hvor de meddelte at der havde været
serverproblemer, så hvis man IKKE havde fået en kvittering, skulle man
tilmelde igen - men åbenbart er der altså en del som har modtaget
kvittering, men som på trods af dette ikke er tilmeldt.

Så hvis I har tilmeldt til udstillingen via Jyraks hjemmeside, så er det
måske en god idé at kontakte Perseren og checke at tilmeldingerne er OK.
De er sikkert trætte af at blive "overfaldet" af os, men på den anden
side vil det være virkelig surt hvis en eller flere katte skal tilbringe
en hel dag i transportkassen i bilen...

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 15-04-02 08:45

Hej Pernille
Jeg har tilmeldt Jyrak, og har fået alle mine tilmeldingesvar retur, om at
jeg er tilmeldt, men jeg vil da lige sikre mig selv for en sikkerheds skyld,
og få ringet til perseren.
Tak for informationen.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 15-04-02 10:11

Mange tak for beskeden hvem er det man skal ringe til??? Jeg håber jeg er
meldt til for jeg glæder mig sådan

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-04-02 10:20

Hej Camilla,

du skal kontakte Kirsten Foldager eller Susan Elvekjær. Men der er altså
kun problemer for dem der har tilmeldt online via Jyrak!

Jeg blev også helt forskrækket for jeg glæder mig også helt vildt - det
ville altså være SÅ surt når nu det er min første udstilling!

Held og lykke!

/Pernille

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 15-04-02 10:23

Jeg har fundet nummeret men der er ingen hjemme så jeg har sendt en mail og
ringer igen i aften. Jeg har desværre tilmeldt online via Jyrak!!!

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-04-02 10:30

Hej Camilla,

> Jeg har fundet nummeret men der er ingen hjemme så jeg har sendt en
mail og
> ringer igen i aften. Jeg har desværre tilmeldt online via Jyrak!!!

Så krydser vi fingre og poter for at alt er i skønneste orden! Jeg
skulle bare lige sikre mig at _alle_ der er tilmeldt ikke pludselig
begynder at kime de stakkels mennesker ned i panik....når det nu "kun"
er online-tilmeldinger fra Jyrak, der er smuttet, selv om det jo er
slemt nok!

/Pernille

Fra : Annette Skovbon

Dato : 15-04-02 14:06

Hvor og hvornår er der den omtalte udstilling i Middelfart?

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-04-02 14:20

Hej Annette,

udstillingen er i den kommende weekend, 20-21. april, i
Lillebæltshallerne i Middelfart. Mere information finder du hos
arrangøren på http://www.perseren.dk under Udstillinger.

/Pernille

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 15-04-02 15:08

Hej NG

Jeg har lige talt med Jyrak, ( Ole derses webmaster )og herfra kender man
IKKE til nogen problemer af denne art.
Har man fået til bekræftigelse ( den svarer til selve tilmeldingsskemaet )
er der INGEN problemer.
..

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 16-04-02 07:30

Hej Steen,
> [...]
man
> IKKE til nogen problemer af denne art.
> Har man fået til bekræftigelse ( den svarer til selve

Det var netop det der var problemet....at selv om man havde fået
bekræftelsen var man ikke nødvendigvis tilmeldt! Og det er tydeligvis
også det der er sket for f.eks. Birgitte og som var sket for et par
andre udstillere. Hvem der er ansvarlig for problemet skal jeg ikke
kunne sige, men det må være virkelig ærgerligt...Og jeg synes det er
positivt at vi nu kan tilmelde direkte til arrangerende klub, for så er
der da et led mindre hvor det _kan_ gå galt hvis man er uheldig!

/Pernille

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 16-04-02 08:06

Hej Pernille

Jeg giver dig fuldstændig ret, men jeg læste dit indlæg som om du beskyldte
Jyrak for at lave fejlen, men nu kan jeg se at det ikke var det du mente.
Jeg fik at vide af webmaster, at nogle af problemerne er, at der sommetider
tastes en forkert e-mail adr. ind, derfor vil Jyrak ændre tilmeldingen
således at svaradr. skal indtastes 2 gange.
Men vi er enige problemet kan ligge mange steder.

Steen Vinbæk

Fra : Christina K

Dato : 15-04-02 16:57

Hejsa

Pyyha, der kom jeg lige op i det røde felt, for vi glæder os bare helt
vildt og der er jo lang tid til Skiveudstillingen. Nu har jeg haft
ringet til Susan Elvekjær og han er tilmeldt og han har fået
dobbeltbur - JUBII!!

Nu skal der hentes guld hjem til Bjerringbro, så pas på derude *LOL*

Hilsen Christina

Pernille Scharff <pernille@btob.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6Luu8.26151$567.1076054@news000.worldonline.dk...

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 15-04-02 17:14

Jeg har lige fået besked om at jeg er med, og nu er listen over tilmeldte
udstillere lagt ud på Perserens hjemmeside

Fra : Christina K

Dato : 15-04-02 17:46

Camilla Christiansen <camilla@snabe.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a9eu3o$s95$1@sunsite.dk...
> Jeg har lige fået besked om at jeg er med, og nu er listen over
tilmeldte
> udstillere lagt ud på Perserens hjemmeside

Åhhh nej, så kan man se om konkurrenterne er med *gys* Og ganske som jeg
har frygtet, så er ham der blev EX1 og fik certifikatet med i
Middelfart. Så vidt jeg kan se så er der 3-4 med i klassen, så Calibra
skal op på dupperne.

Hilsen Christina

Fra : Pernille Scharff

Dato : 16-04-02 07:28

> Jeg har lige fået besked om at jeg er med, og nu er listen over
tilmeldte
> udstillere lagt ud på Perserens hjemmeside

Argh jeg er også nysgerrig men kan ikke finde den liste - hvor er den
henne??

/Pernille

Fra : Pernille Scharff

Dato : 16-04-02 07:41

*SUK* Pernille er et fjols som ikke kan huske at trykke Ctrl+F5 for at
opdatere siden - jeg HAR fundet listen!!

/Pernille

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 16-04-02 08:08

Lidt OT
Hej Pernille.
Hvis du skal trykke F5 for at opdatere- dette kan du ændre således at den
opdaterer automatisk hver gang du går ind på siden.

Steen Vinbæk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-04-02 17:56

Har du fået bekræftelse på tilmeldingen fra Perseren, er den god nok, men
hvis du "bare" har fået bekræftelse på at JYRAK har modtaget din tilmelding,
ja så hæfter Perseren naturligvis ikke for den.

Der har i hvert fald tidligere været de problemer du nævner, så hvorfor ikke
gøre som jeg gør tilmeld direkte til Perseren, DARAK eller RK (hvem der nu
holder udstilling)

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 15-04-02 18:08

Hej Nina

det er ikke helt korrekt det du skriver- onlinetilmeldinger skal foregå til
den klub du tilhører
1.. Kun medlemmer af PERSEREN kan tilmelde til PERSERENs udstillinger her.
2.. JYRAKs medlemmer kan melde til PERSERENs udstillinger via JYRAKs
hjemmeside.
Ovennævnte er lige hentet fra PERSERENS hjemmeside

At der tidligere HAR været er jo ikke ensbetyndende med at der altid vil
være.
Steen Vinbæk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-04-02 18:21

"Steen Vinbæk" <vinbaek@oncable.dk> skrev...

Hej Steen

Ja, men det kan nu også være, at Nina taler om alm. papirtilmeldinger - de
skal nemlig sendes direkte til udstillende klub (det står også på
KatteMagasinets infoside "Værd at vide om udstillinger") - uanset at det
stadig står både på JYRAK's og Perserens hjemmesider, at man skal sende til
egen klub... Det går ikke altid såååå stærkt her i katte-verdenen

Mvh. Camilla

Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-04-02 21:03

Nej jeg taler om on-line tilmeldinger.

Men både DARAK og Perseren skal give dig et password for at du kan tilmelde
direkte (jeg har ikke prøvet RK)

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 15-04-02 21:30

Hej Nina
Det er muligt du også kan få et password til det, men normalt er det et
pasword du får når du melder dig ind i Jyrak ( som vi er) Dette password
indtastes sammen med vort postnummer og samtlig grunddata er på forhånd
udfyldt.

Jeg syntes vi skulle kunne tilmælde os direkte til den arrangerende klub,
det må da eliminere en del fejlmuligheder så jeg håber Birgitte har ret og
der bliver gjort noget ved det.

HELD OG LYKKE ALLESAMMEN I MIDDELFART PØJ PØJ
( eller hvad vi katte folk nu siger)
Jeg håber vi ses engang- jeg syntes det kunne være " sjovt" at sætte
ansigter på navnene
Steen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-04-02 21:36

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev...
> Nej jeg taler om on-line tilmeldinger.
>
> Men både DARAK og Perseren skal give dig et password for at du kan
tilmelde
> direkte (jeg har ikke prøvet RK)

He he - RK har ikke online tilmelding endnu - men vi arbejder på det! Men
man kan selvfølgelig sende word-dokument, så det kan vel kaldes
semi-online...

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-04-02 21:38

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev...
> Nej jeg taler om on-line tilmeldinger.
>
> Men både DARAK og Perseren skal give dig et password for at du kan
tilmelde
> direkte (jeg har ikke prøvet RK)

Hov - glemte lige...

Det password, du omtaler, som man kan få af Perseren (Katteklubben
Danmark...?), er lige netop dét, de skriver man IKKE kan få, hvis man ikke
er medlem af enten Perseren eller JYRAK - og det er jeg fx ikke.

Mvh. Camilla

Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-04-02 22:02

Der står godt nok on-line tilmelding kun er for medlemmer, men læser man
lidt mere, står der, man kan få et "password", og det er det jeg har fået -
jeg er medlem i JYRAK, men kan altså tilmelde on-line direkte til både
Perseren og DARAK (har heller ikke prøvet at tilmelde til JYRAK)

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 15-04-02 21:20

Hej
Det kan da godt være, men i dit indlæg gjorde du opmærksom på at det var
onlineregistreringer
"Det viser sig, at der har været problemer med online-tilmeldingen til
Perserens udstilling i Middelfart for de udstillere, som har tilmeldt"
De linier er fra dit brev så der STÅR ONLINE
Steen

Fra : Birgitte

Dato : 15-04-02 19:51

Har lige haft ringet til Perseren, og i fremtiden bliver det lavet sådan, at
alle uanset hvilken klub de er medlem af, kan tilmelde online på
www.perseren.dk Det lettere jo arbejdet, og man undgår disse problemer der
denne gang er sket.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 15-04-02 21:22

Hej
Godt gået Birgitte,
Endelig en der gor til " hovedet "

Hej

Fra : Birgitte

Dato : 15-04-02 21:30

Jeg blev bare selv så muggen over, at jeg denne gang måtte undvære to af
mine katte selvom, jeg har flere tilmeldt, men de lovede mig hos Perseren,
at der netop idag er givet besked om, at ALLE i fremtiden skal kunne
tilmelde online direkte på www.perseren.dk uanset hvilken klub man var
medlem af.
Jeg vil jo mene, at det gør tingene lidt lettere i fremtiden, og der er kun
"et led at skælde ud på", istedet for to.
Jeg synes det var en glædelig nyhed.
Missehilsner fra Birgitte

> Hej
> [...]

---
DK. True Trust

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 15-04-02 22:23

Hej
Jeg kan godt forstå du er muggen, og jeg kan ikke forstå at der ikke
tillades eftertilmeldelse i sådanne tilfælede. I Hedensted fik jeg da at
vide at der var kommer et på eftertilmeldinger, men det er klart det kun kan
være ganske få.

PØJ PØJ

Steen

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-04-02 09:21

-- Hej
Der er ikke plads til eftertilmeldinger i Middelfart
Der kommer ca. 600 katte og alle bure er i brug.
Vibeke L

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 15-04-02 18:13

Hej
Båbe hos Jyrak og Darak skal du have medlensmummer for at tilmelde dig
online. det er der jo flere og flere der gør

Fra : Birgitte

Dato : 15-04-02 18:08

Æv der var to af mine katte der ikke var tilmeldt,- Men jeg kommer da stadig
med 5 andre.
Misseknus fra Birgitte

---
DK. True Trust

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 16-04-02 23:08

Hej
Først får man at vide at intet er galt, og så pludselig denne e-mail

Onlinetilmeldinger - Middelfart

Det er åbenbart sket det, at nogle af tilmeldingerne fra JYRAK's
onlinetilmelding ikke er blevet registreret hos Perseren, selv om der er
kommet en kvittering. På www.perseren.dk kan du se udstillerlisten for at
være sikker på, om du er tilmeldt. JYRAK's server har ikke på noget
tidspunkt været nede i marts og april, så hvorfor nogle tilmeldinger ikke er
registreret, vides pt. ikke. Der er flere muligheder, både hos modtager,
afsender og selve netværket. <P>

Med venlig hilsen
JYRAK

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 17-04-02 07:55

> Hej
> Først får man at vide at intet er galt, og så pludselig denne e-mail

Jeg ved ikke hvad du mener? Det har vist været tydeligt at noget er galt. At
man hos JYRAK har formodet at systemet virkede, kan man nok ikke fortænke
dem i, men VI ved at det gjorde det ikke.

Jeg har anmodet JYRAK's formand, Dorthe Kaae om at foranledige at et
nyhedsbrev blev udsendt, idet jeg kunne (med gru) forestille mig at ikke
alle JYRAK medlemmer, som måtte have tilmeldt on-line på JYRAK's hjemmeside,
er med på div. nyhedsgrupper/mailinglister. Jeg kunne forestille mig at
nogle af disse forhåbentlig abonnerer på JYRAK's nyhedsbrev. Vi har en
situation, hvor man kan frygte at x-antal udstillere står i Middelfat i
weekenden og tror de skal på udstilling med deres katte, men fakta er altså,
at ikke alle som har tilmeldt skal, og det vil da være herligt om man kan
undgå at nogle kører forgæves.

Fakta er altså: Selvom man har en kvittering fra JYRAK's on-line tilmelding,
så er det IKKE sikkert at Perseren har modtaget tilmeldingen. Jeg vil gerne
opfordre i som er udstillere/opdrættere checker med dem i kender og oplyser
om situationen.

Med venlig hilsen
Danielle Villefrance
Ailuro's Maine Coon

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 17-04-02 17:02

Hej
Jeg ved til gængæld hvor du vil hen med dette indlæg, havde du læst tråden
havde du forstået min e-mail.
Problemet kunne jo også ligge hos Perseren, eller afsenderen, men nok om
dette emne som ingen af os jo kender det rigtige svar på kun gætterier og
genside beskyldninger så jeg syntes vi skulle opfordre alle klubberne til at
få denne online registrering til at køre eller helt at droppe den, og vi må
gå tilbage til stenalderen og sende anbefalede breve for at være sikker på
en kvittering at brevet er ankommet
Hej
Steen Vinbæk