API til NConvert (GDLib/ImageMagick Altern~
Fra : Kasper Garnæs

Dato : 14-04-02 21:43

Halløj Gruppe

Jeg har brygget lidt på en API til en executable ved navn nconvert
(www.xnview.com), der kan bruges som et alternativ til GDLib og ImageMagick,
og nu ville jeg høre hvad I synes.

Det ville også være rart hvis der var nogle der kunne tjekke om det også
kører på andre platforme end Win32.

Det hele ligger på www.cs.auc.dk/~kg/nconvert/ .

På nuværende tidspunkt bliver der ikke returneret fejlbeskeder. Den sidste
linje i outputtet der indeholder disse har jeg problemer med at fange vha.
exec(), shell_exec() etc. Det virker i stedet som om de bliver skrevet til
apaches error.log. Nogen der ved hvordan jeg kan rette dette?

Mvh.
Kasper Garnæs

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 16-04-02 16:28

"Kasper Garnæs" <kasper@superpowers.org> wrote in message
> [...]
ImageMagick,
> og nu ville jeg høre hvad I synes.
>
> Det ville også være rart hvis der var nogle der kunne tjekke om det også

Hej Kasper,

Det ser ud somom du har skrevet dit test program til at virke med en
oldgammel version af phpunit testklassen, jeg kunne i hvert fald ikke få det
til at virke med den der ligger i cvs fra phpunit.sourceforge.net, (heller
ikke efter at have rettet fra phpunit.inc til phpunit.php) så jeg kunne ikke
teste det rigtigt (gad ikke lige til at skrive mit eget test-case, da jeg
ikke har brug for funktionaliteten lige nu)...

--
Mvh. Nezar Nielsen,

Nano - Advanced Simplicity
http://www.nano.dk