Flybillet til Australien!
Fra : HEUREKA

Dato : 14-04-02 09:23

Hejsa

Jeg leder efter en billig billet til Australien(udrejse tidlig juli og
hjemrejse sent i August). Jeg ku' godt tænke mig at høre om nogen af jer
kender til et rejseselskab som sælger billige billetter?

Vh.
Thomas

Fra : [5000] Tony

Dato : 14-04-02 21:10

> Jeg leder efter en billig billet til Australien(udrejse tidlig juli og
> hjemrejse sent i August). Jeg ku' godt tænke mig at høre om nogen af jer
> kender til et rejseselskab som sælger billige billetter?

www.rejsefeber.dk

Tony

Fra : Daniel Birch

Dato : 15-04-02 05:56

"HEUREKA" <stoltzo@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hjemrejse sent i August). Jeg ku' godt tænke mig at høre om nogen af jer
> kender til et rejseselskab som sælger billige billetter?

Der er ofte gode tilbud at finde hos Venskabsforeningen (www.myplanet.com)
som også har gode tips og ideer til rejsen.

I øvrigt er det nu efter min erfaring temmelig ligegyldigt hvor du køber
billetten, hvis du kun skal have flybillet. Det er alligevel flyselskaberne
som fastsætter priserne, så om det er det ene eller det andet rejsebureau
gør i praksis ingen forskel. Men der er naturligvis forskel på service og
tillægsydelser fra sted til sted.

- Daniel

Fra : www.Tjekmig.dk

Dato : 03-05-02 10:24

Prøv Thai airways. Der købte vi vores billeter. Køb gennem
venskabsforeningen.
Det er billigst. En returbillet med Thai koster ca. 8000 kr.
Hvis du har flere spørgsmål, tjek nedenstående hjemmeside
http://www.tjekmig.dk/forum/forumthreads.asp?forumid=10

MVH.
www.tjekmig.dk