T68/T68i
Fra : Kongen

Dato : 13-04-02 14:54

Hvad er forskellene på de to foner??

Og kan det betale sig at skifte den gamle T68 ud med "i" modellen??

Jan
--
Blomst # 92159636
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Nick Christensen

Dato : 13-04-02 15:45

http://www.esato.com/

> Og kan det betale sig at skifte den gamle T68 ud med "i" modellen??

T68m kan jo opdateres til en T68i uden problemer.

Fra : Kongen

Dato : 14-04-02 07:14

> T68m kan jo opdateres til en T68i uden problemer.

Hvad vil det sige, hvordan gør man og hvad koster det ??

Fra : Brian Fisker

Dato : 14-04-02 08:56

> Hvad vil det sige, hvordan gør man og hvad koster det ??

Rygterne siger, at rent teknisk er T68m og T68i ens. Dog har T68i en nyere
software (den helt nye med MMS). Engang i midten af Maj forventes det, at
opdateringen til T68m kommer. T68m-ejere vil da (måske for et mindre beløb)
kunne få opdateret deres telefon, så den svarer til T68i.

\Mandal

Fra : Kongen

Dato : 14-04-02 21:33

> [...]
beløb)
> kunne få opdateret deres telefon, så den svarer til T68i.

Takker det vil jeg sætte mig til at vente på

Fra : Anders HJ

Dato : 15-04-02 14:48

> T68m-ejere vil da (måske for et mindre beløb)
> kunne få opdateret deres telefon, så den svarer til T68i.
>
> \Mandal

Det vil blive gratis at få opdateret telefonen. Ifølge SonyEricsson er T68m
og T68i hardware-mæssigt identiske.

Anders

Fra : Nick Christensen

Dato : 15-04-02 19:46

> Det vil blive gratis at få opdateret telefonen. Ifølge SonyEricsson er
> T68m og T68i hardware-mæssigt identiske.

Korrekt. Dog har det været fremme at det skulle koste et mindre beløb.

Fra : Anders HJ

Dato : 15-04-02 20:44

> Korrekt. Dog har det været fremme at det skulle koste et mindre beløb.

Og det kan jeg afvise at det gør. T68m blev solgt som en MMS-telefon, derfor
skal vi også have opdateringen gratis.

Anders

Fra : Toke

Dato : 16-04-02 20:17

Jeg mener nu at den blev solgt som MMS forberedt og ikke med MMS.

Sidst jeg hørte skulle opdateringen komme i Maj måned. N-Joy

/Toke

Fra : Brian Fisker

Dato : 18-04-02 14:08

> Og det kan jeg afvise at det gør. T68m blev solgt som en MMS-telefon,
derfor
> skal vi også have opdateringen gratis.

Har du en kilde, siden du så blankt kan afvise det? Problemet er, at
opdateringen omfatter noget mere end blot MMS - bl.a frigivelse af
hukommelse, mulighed for flere billeder osv.

\Mandal - der selvfølgelig *håber* opdateringen bliver gratis.

Fra : Anders HJ

Dato : 18-04-02 23:18

> [...]
> hukommelse, mulighed for flere billeder osv.
>
> \Mandal - der selvfølgelig *håber* opdateringen bliver gratis.

Der har været en del tale om det henne på esato.com. Rent juridisk vil det
ikke holde hvis Ericsson tager penge for opdateringen efter den
markedsføring de har lavet for T68.

Jeg vil sige, jeg bliver MEGET overrasket hvis opdateringen koster penge.

Anders