Batteri på t65
Fra : Peter Hansen

Dato : 12-04-02 23:06

Kan man regne med tiden der står der er tilbage før den går ud? Det er fordi
min står nogle gange på 42 timer i standby tid tilbage og 2timer 40min. i
taletid.
andre gange kan der stå 152 i standby og næsten ingenting i taletid!

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 13-04-02 08:23

Man får ikke vist den eksakte batteritiden. Sannsynligvis dreier det seg om
et avvik på +/- 10 %.

Det kan også komme av, om telefonen nettopp er blitt brukt. Da kan den vise
mindre gjenstående batteritid enn den faktisk har. Tenk også på dersom du
har hatt telefonen avslått om natten. Når du slår den på om morgenen, viser
den ofte litt mer batteritid, enn etter noen minutter.

Lykke til med dinT65. Jeg har hatt en, og det er en kjempetelefon!

Mvh

- Thorolv

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-04-02 13:14

> [...]
> taletid.
> andre gange kan der stå 152 i standby og næsten ingenting i taletid!

Jeg tror nu tiderne passer nogenlunde godt..

Prøv at lade din telefon blive på samma sted, uden at bruge den. Så passer
det meget godt. Hvis du snakker i den, og fx signalet er dårligt. Bruger den
meget batteri. SÅ beregner den tiderne ud fra, hvis den var det sted hele
tiden.