GForce 4 TI4400 og refresh.
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 12-04-02 22:51

Hey,

Sidder lige og prøver at installere refresh fix oven på NVidia
driveren 28.32, men det kan jeg ikke?

Det er lidt trist at skulle se på de 60 Hz. Hvad gør jeg?

--
Palle

Fra : Snuden

Dato : 12-04-02 23:23

"Palle Hans Jensen" <diesel@lazy.dk> wrote in message
> [...]
> driveren 28.32, men det kan jeg ikke?
> Det er lidt trist at skulle se på de 60 Hz. Hvad gør jeg?
Kigger x antal dage tilbage i gruppen, og læser Lars Stokholm's brugsanvisning på
hvordan du modificerer din driver.
Eller henter en nvreffix kompatibel driver her.
http://www.nvchips-fr.com/download/downloads.php?Category=10

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 13-04-02 01:27

Snuden, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.hardware.grafikkort:

> Kigger x antal dage tilbage i gruppen, og læser Lars Stokholm's
> brugsanvisning på hvordan du modificerer din driver.

- Havde jeg faktisk læst, men jeg var ikke så meget for at gøre det.
Bange for at ødelægge lortet...

> Eller henter en nvreffix kompatibel driver her.
> http://www.nvchips-fr.com/download/downloads.php?Category=10

- Men den kunne jeg bruge. Tak.