3DMark MMX?
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 12-04-02 19:59

Hej,

Er ikke helt sikker på jeg er on topic, men kunne ikke finde bedre.

Jeg har lige installeret min P4 1.8 og ville så lige benchmarke lidt.
Downloader 3DMark 2001 SE, men den fejler da jeg starter, da jeg ikke
har en processor med MMX struktur?!

Hvordan tester jeg så mit system (XP i øvrigt)?

--
Palle

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 12-04-02 21:39

Prøv den første udgave af 3DMark 2001.

Mvh Tommy

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 12-04-02 22:31

Tommy Nielsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.hardware.grafikkort:

> Prøv den første udgave af 3DMark 2001

Hmm... Kan ikke finde den...

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 13-04-02 09:20

Hej Palle

Prøv dette link:

http://download.com.com/3000-2121-5122338.html?legacy=cnet

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 13-04-02 17:09

Tommy Nielsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.hardware.grafikkort:

> http://download.com.com/3000-2121-5122338.html?legacy=cnet

Tak. Det hjalp.