Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus v7700 driver... Hvilken ??
Fra : James

Dato : 11-04-02 21:59

Hejsa...
Har midstet min driver som jeg normalt bruger til mit Asus v 7700 DDR 32MB.
Den driver var lidt unik pga. at den kunne justere gamma, kontrast osv. for
VIDEO (mediaplayer). Jeg downloadede en driver fra Asus hjemmeside som godt
kunne justere video, men den kunne altså ikke køre med mere end 60 Hz :(((
Fandt så nogle nyere driver på tweakup.dk men de kan ikke justere video
lysstyrke, men godt køre 100 Hz.
Nogle der ved hilken driver version der kan begge dele ??
/James

Fra : Thomas Krath

Dato : 11-04-02 22:37

> [...]
> tweakup.dk men de kan ikke justere video lysstyrke, men godt køre 100
> Hz. Nogle der ved hilken driver version der kan begge dele ??

Jeg har samme kort og bruger den seneste driver fra www.nvidia.com - det
virker fint (der kan du justere kontrast, gamma, Hz [også >60 Hz] samt mange
yderligere sager). Versionen hedder 28."et eller andet".

--
Thomas Krath
www.tkrath.dk