Anja & viktor 3
Fra : Casper Larsen

Dato : 11-04-02 21:25

nogle der ved om en sådan film er under vejs ?

Fra : Jette H

Dato : 12-04-02 09:44

"Casper Larsen" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> nogle der ved om en sådan film er under vejs ?

Jeg har hørt at en sådan skal optages, men hvornår det bliver ved jeg intet
om.

Mvh Jette

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-04-02 11:38

Til nytår sagde de at det afhang af DVD/Video salget - gik det godt kom der
en 3'er.
Men om der er gået græs i de planer ved jeg ikke.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Anders Lauge Madsen

Dato : 12-04-02 12:28

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote in
message news:wOyt8.15550$567.864830@news000.worldonline.dk...
> Til nytår sagde de at det afhang af DVD/Video salget - gik det godt kom
der
> en 3'er.
> Men om der er gået græs i de planer ved jeg ikke.

Er der ikke nærmere gået græs i Robert Hansen?

Mvh

Anders

Fra : Klitgaard

Dato : 12-04-02 13:20

"Anders Lauge Madsen" <anders.lauge.madsen.dont.send.shit@audio.dk> skrev i
en meddelelse news:Atzt8.52$tR5.1389@news.get2net.dk...

> Er der ikke nærmere gået græs i Robert Hansen?

Snarere sne.

--
....Klitgaard

Fra : Anders Lauge Madsen

Dato : 12-04-02 13:35

"Klitgaard" <na@na.dk> wrote in message
> Snarere sne.

Det er også lidt sjovt med den "Er du på stoffer?" bemærkning i filmen. Min
umiddelbare tanke var "Ja!".

Mvh

Anders

Fra : zcully

Dato : 12-04-02 20:42

Jo der kommer en 3'er. Det er vist bare et spørgsmål om et manuskript og så
caste de andre der skal være med, så kommer den. De andre er på igen...

/Zcully

Fra : Lasse

Dato : 12-04-02 23:05

Ifølge Regner Gråsten skulle den være på vej, de skulle begynde arbejdet på
manuskriptet efter at de var færdig med Askepop musicalen.....
Lasse

Fra : jeadk

Dato : 13-04-02 08:55

"Casper Larsen" skrev d. 11-04-02 21:25 dette indlæg :
> nogle der ved om en sådan film er under vejs ?

Hej Casper.

Det seneste går på at der er en forventet premieredato på "Anja eller
Victor - Kærlighed ved første hik 3" den 3. august 2003 - så der er lidt
lange udsigter. Lad os håbe den bliver ventetiden værd.

Med venlig hilsen

Jesper R. Antonsen
Chefredaktør
http://www.cinemaonline.dk