Råd til en Rott
Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 11-04-02 20:43

Hej
Er der en her der kan give mig et godt råd.
Når jeg træner lydighed med min rott, vil han gå og nive mig i fingerne.
Hvorfor gør han det ? og hvordan vender jeg ham af med det ?
Er det noget der ligger til Rottweileren eller er det bare min der er lidt
mærkelig.

Mange hilsner

Majbritt

Fra : Søren Voigt

Dato : 11-04-02 21:30

Hej Majbritt,

Jeg har netop læst bogen "The Practical Dog Listener" af den kvindelige
forfatter Jan Farrel. Den havde jeg glæde af.

Med venlig hilsen
Søren Voigt

Fra : hans hansen

Dato : 13-04-02 11:33

Hejsa.
Vi har en rotweiler/collie bla. der gør det samme. Vi kender også en anden
Rottweiler, der gør det, så bare rolig...din vovse er ikke mere mærklig end
andre rotter :)

Mvh. Stella & Uffe

Fra : Jimmi

Dato : 15-04-02 20:50

Bare lige en tanke giver du ham godbidder med den hånd han niver i?

Mvh Jimmi

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 16-04-02 06:41

Hej Jimmi