PHPEdit og FTP adgang
Fra : Anders

Dato : 11-04-02 18:30

Hej,

Jeg er ved at tjekke PHPEdit (www.phpedit) ud, og er i den forbindelse løbet
ind en uhensigtsmæssighed: man kan ikke editere i dokumenter, som ligger på
en FTP-server.
Noget, som jeg ellers er blevet meget glad for under min brug af HTM-Kit
(www.chami.com).

Men så var det, at jeg tænkte, om der ikke fandtes et program, som kunne
"mappe" en FTP-server, således at PHPEdit tror, at det er en folder / et
drev?

- Anders

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 11-04-02 19:03

"Anders" <daddas@nowhere.com> skrev

> [...]

> Men så var det, at jeg tænkte, om der ikke fandtes et program, som kunne
> "mappe" en FTP-server, således at PHPEdit tror, at det er en folder / et

ikke sikker på at det er det, du mener, men UltraEdit kan hente og save til
FTP.

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør - Pt. Job og opgavesøgende.

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 12-04-02 12:08

Anders wrote:
> [...]
>
> Men så var det, at jeg tænkte, om der ikke fandtes et program, som kunne
> "mappe" en FTP-server, således at PHPEdit tror, at det er en folder / et

Så vidt jeg ved er det faktisk en ret unik feature ved html-kit, som
udover ren "mapping" kræver genopkald ved timeout osv osv - jeg bruger
html-kit i stedet for af denne årsag (og så er den mere stabil end PHPed)

/Jesper