Vægtkonsulenterne - Odense
Fra : -Carina

Dato : 11-04-02 17:20

Hej

Jeg har tænkt mig at starte næste torsdag jf. subject.

Vil gerne høre nogle erfaringer om at være ny

Hvornår forventes det at man starter?
Er der nogle remedier der er gode at have indkøbt inden man melder sig ind?
Andre ting der kunne være gode at være forberedt på?

-Carina

Fra : Karen

Dato : 11-04-02 18:20

On Thu, 11 Apr 2002 18:20:16 +0200, "-Carina" <carina@tdcspace.dk>
wrote:

>Hej
>
>Jeg har tænkt mig at starte næste torsdag jf. subject.

Kanon ;) Det virker! 10,5 kg på 8 uger!

>Vil gerne høre nogle erfaringer om at være ny
>
>Hvornår forventes det at man starter?

Dagen efter :) Man bliver nemlig vejet første gang og så skal man jo
vejes igen samme dag ugen efter osv.

>Er der nogle remedier der er gode at have indkøbt inden man melder sig ind?
>Andre ting der kunne være gode at være forberedt på?

De siger første gang at du nok har nok i køleren til at være klra til
den første dag fx: Rugbrød, ost, mælk, juice, grønt til frokost fx
tomater og gulerødder eller noget i den dur!
Så kandu jo shoppe ind når du har været på arb dagen efter (hvis du
altså vælger et aftenhold)

Du kan evt se på www.vaegtkonsulenterne.dk og under chat er der en
masse mennesker der gerne besvarer spørgsmål og kommer med opskrifter
osv!

Held og lykke med det!

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Hanne Mikkelsen

Dato : 11-04-02 19:15

Hej Carina

Køb også en elektronisk køkkenvægt - du skal være MEGET nøjagtigt
MEN så virker det også.
Hvor meget skal du tabe?
KH Hanne

Fra : mus

Dato : 11-04-02 21:42

tag noget med at skrive med og på. Man får nogle opskrifter hver gang. Kom i
god tid.

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 16-04-02 06:57

--

"-Carina" <carina@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse news:3cb5b7c2$0$246$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> -Carina
>

> Hvordan får man forbindelse til vægt konsulenterne og hvad koster det ????????????
Nero
Nero-Wolfe@ofir.dk

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 16-04-02 08:13

Hej

Det koster 200 kr. ved indmelding og så 45 kr. pr uge, når du kommer hen for
at blive vejet...........pengene er givet godt ud.

Mvh
Carina