Horoskop php evt. java
Fra : Birger Hansen

Dato : 11-04-02 16:36

Hej - jeg leder efter et horoskop-program -gerne PHP til en hjemmeside. Er
der nogen, der ved, hvor jeg kan finde et?
Med venlig hilsen
Birger Hansen

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 11-04-02 16:44

"Birger Hansen" <birger@ugeavisen.com> skrev

> Hej - jeg leder efter et horoskop-program -gerne PHP til en hjemmeside. Er
> der nogen, der ved, hvor jeg kan finde et?

Det forkommer mig at være ret nemt at lave...

Arbejdsplan:

1. Find datoerne for de forskellige stjernetegn.
2. Find en random kvinde, der fortæller dig, hvad de forskellige stjernetegn
gør ved dig

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør - Pt. Job og opgavesøgende.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-04-02 18:12

"Kim Emax - ayianapa.dk" <newsgroup@fjerndette-ayianapa.dk> writes:

> 2. Find en random kvinde [ ... ]

Den er vel ikke helt let. Forestiller du dig noget i retning af:

$kvinde = rand($pige_på_18, $kvinde_der_er_nærdød);

.... altså en kvinde der ligger i intervallet mellem en 18 årig kvinde
og en der endnu ikke er død? Man skal naturligvis huske at seede sin
rand() med et passende seed, fx med:

srand($første_kvinde_du_møder_når_du_går_ud_af_døren);

(Forudsætter naturligvis at man bor i et kvarter med en fornuftig
spredning inden for kvinder, ellers må man finde på noget andet.)

Hvad gør man så derefter:

$kvinde->find_på__ligegyldigt_lal($dato);

?

Sorry, men udtrykket "random kvinde" provokerede mig altså.

--
Jacob - www.bunk.cc
Stupidity, like virtue, is its own reward.

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 11-04-02 18:58

[snip - diverse stupidity]

> --
> Jacob - www.bunk.cc
> Stupidity, like virtue, is its own reward.
^^^^^^
he he :)

/Thomas