Håndholdt GPS ???
Fra : rap

Dato : 01-02-01 23:09

Jeg har fået et par gode tilbud på håndholdte Gps :

Garmin e-trex
eller en garmin 12
og en Macellan 315

Ligger du inde med erfaringer med ovennævnte :

Hvad er godt hvad er skidt ved den enkelte.....

Jeg har f.eks hørt, at macellan produkter skulle være billigere med extra
tilbehør, end Garmin...

Håber i vil hjælpe mig, jeg er fuldstændig på bar bund.

Med venlig hilsen

René

Fra : Claus

Dato : 02-02-01 20:21

Jeg har en Magellan 315 og er ret godt tilfreds med den.
Jeg har et pc program der hedder Ozi-explorer, hvor jeg kan lægge
scannede kort ind, og plotte waypoints ind, hvor efter jeg med en
forbindelse til gps'en kan downloade dem og medbringe dem på
fisketuren.
Dette kan selvfølgelig også lade sig gøre den anden vej.
Skulle jeg ønske mig noget skulle det være muligheden for indbygget
kort, men det koster normalt en del mere.
Du skal se på hvad type antenne den har, hvor mange waypoints og ruter
den kan gemme, (af dine egne) samt om den kan forbindes til computer.
(om du har det behov)

Claus

PS: jeg købte min hos et firma der hedder topdane:
http://www.topdane.dk/
De var billigst incl forsendelse.

Ellers kan du kigge på :http://joe.mehaffey.com/ hvor der bliver
anmeldt gps, eller på : http://www.gpsweb.no/forum/ et norsk forum for
gps diskutioner.
Så er der jo Peter Bennett's gps side på:
http://vancouver-webpages.com/peter/index.html hvor der er en mængde
info om emnet.

Fra : rap

Dato : 03-02-01 13:23

Hej claus !!

Tusind mange tak for dit svar.
jeg vil besøge de forskellige sider du anbefaler..

Fra : NavTech

Dato : 23-02-01 22:35

Hejsa !

For en god ordens skyld kan jeg meddele, at vi sagtens matcher andre priser på
markedet, når det drejer sig om håndholdt GPS. Vi må nok siges at være den
førende leverandør indenfor GPS udstyr i det hele taget.

Tag et kig på http://www.gps.dk

Venlig hilsen
NavTech Denmark A/S
support@navtech.dk