php
Fra : Søren Hansen

Dato : 11-04-02 11:21

Hej!
Er der nogen der kan forklare hvordan jeg kan køre php på min pc'er?
Det kan godt være at det er et lidt dumt spørgsmål, men jeg har ikke
så meget erfaring med at lave hjemmesider.
Hvilke programmer skal jeg have installeret?

mvh.
Søren

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 11-04-02 12:12

> [...]
> så meget erfaring med at lave hjemmesider.
> Hvilke programmer skal jeg have installeret?

http://www.webcafe.dk/artikler/apache/installer/
http://www.webcafe.dk/artikler/php/installerphp4/

mvh

Johan

Fra : Kasper Johansen

Dato : 11-04-02 21:18

Det er godt nok noget forvirende bare sådan at begynde at installere disse
programmer på din computer da du siger at du ikke er så hardcore til det med
det, så her er et par links til nogle guides:

http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=6
http://home2.inet.tele.dk/helarsen/ny/vejledning_myphp.htm
http://www.php.net/manual/en/faq.installation.php

Held og lykke... Det tog mig 3 timer at få det sat op, og jeg tror vidst nok
jeg var lidt heldig... Disse guides hjalp mig MEGET!!! Håber også at du får
brug for dem...

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 13-04-02 11:58

HVvis du vil "snyde" lidt, kan du hente Foxserv, den sætter det hele op til
dig på 5 min.. og så virker det bare

/Søren Olesen

Fra : Søren Hansen

Dato : 15-04-02 21:53

"S?en G?tz Olesen" <mail@sark.dk> wrote in message news:<3cb810a5$0$97291$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> HVvis du vil "snyde" lidt, kan du hente Foxserv, den sætter det hele op til
> dig på 5 min.. og så virker det bare
>
> /Søren Olesen

Hvor finder jeg det program? Kan man finde det andre steder end på nettet?
Søren