HW Testprogram af GF4MX440
Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-04-02 11:32

Er der nogen der kender et program der kan teste om mit GF4MX440 virker
efter hensigten.

Jeg har haft mange problemer med at mit XP system låser umiddelbart efter
opstart og nogle få gange har jeg haft en masse blinkende firkanter på
skærmen - så derfor har jeg lidt kortet mistænkt for at være defekt - da jeg
har installeret alverdens opdateringer til mit system uden effekt.

Da jeg i går installerede MOHAA og kørte Configure, så jeg at den kun fandt
32MB - selve kortet blev genkendt korrekt - men den skrev at der kun var
32MB på det - hvilket jo ikke passer.
En af mine kammerater har et andet GF4MX440 kort, og der finder MOHAA godt
nok alle 64MB når man kører configure.

Findes der et program der kan teste RAM på grafikkortet ligesom man kan
teste RAM på bundkortet?
Og i så fald hvad hedder det?

mvh
Flemming