Nansens baby-album
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 11-04-02 09:59

Hejsa...
Vores Skt. Bernhard Nansen er nu næsten 8 mdr. gammel. Til dagligt
tænker jeg ikke så meget over hvor hurtigt han egentlig vokser, men
efter at have kigget lidt på baby-billeder, blev det meget tydeligt. Jeg
har lagt billeder fra hans 2. til 7. månede på vores hjemmeside, og
resultatet er forbløffende! Den lille uldtot vi hentede i oktober er
blevet til en stor flot fyr...se selv:
http://www.kishka.dk/nansenbilleder.html

Vi fodrer ham med et godt tørfoder og rester fra middagsbordet som
supplement. Han bliver ret skuffet hvis der ikke ligger lidt "guf" oven
på de lidt kedelige piller. Bare en halv skive brød er fint...men en
frikadelle er bedre! *grin*

Hans vægt prøver vi naturligvis at følge bedst muligt, men det er ved at
være svært, da han ikke længere kan bæres *smil*. Nu har vi et
arrangement med to badevægte og en plade imellem, så skal man bare
overtale ham til at stå op på den, selv om den vipper lidt.

Hilsen Dorthe og Nansen

Fra : ChiChi

Dato : 11-04-02 10:47

"Dorthe Prip Lahrmann" skrev d. 11-04-02 09:59 dette indlæg :
> [...]
> arrangement med to badevægte og en plade imellem, så skal man bare
> overtale ham til at stå op på den, selv om den vipper lidt.

Hej Dorthe og Nansen

Ja.. han er vokset noget
Det er helt utroligt som de gror i den alder, vi glæder os til at gense
vores lille ny hvalp på lørdag hvor vi igen skal op og hilse på hende.
tænk.. nu er der kun 14 dage til hun flytter ind!
http://schnauzers.dk/evita.htm

Mange hilsner fra
Sussan og Oskar

http://www.kandu.dk/

Fra : Anja

Dato : 11-04-02 16:13

> [...]
> vores lille ny hvalp på lørdag hvor vi igen skal op og hilse på hende.
> tænk.. nu er der kun 14 dage til hun flytter ind!

Hej Susan og Oskar

Hvor er hun dejlig, den lille Evita.

Ventetiden kan nu føles lang.....
Vi får også et lille nyt familiemedlem, Fie, om 14 dage.
De første billeder er alerede langt ud på vores side,
http://home19.inet.tele.dk/japanese/
Selvfølgelig sammen med billeder af storebror Charlie.

venlig hilsen
Anja R.

Se mine hunde på:
http://home19.inet.tele.dk/japanese/

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 14-04-02 22:53

ChiChi skriver:

> [...]
> vores lille ny hvalp på lørdag hvor vi igen skal op og hilse på hende.
> tænk.. nu er der kun 14 dage til hun flytter ind!

Hejsa Sussan!
I må have al mulig held og lykke med Evita ! Hun ser virkelig nuser ud.
Husk at tage mange billeder men hun er lille, vi har alt for få af Nansen!
Hilsen Dorthe

Fra : ChiChi

Dato : 15-04-02 09:36

> [...]
ud.
> Husk at tage mange billeder men hun er lille, vi har alt for få af

Hej Dorthe & Anja R

Jo, vi glæder os også helt vildt til hun kommer hjem.
Vi får hende først hjem som 10 ugers, da opdrætteren holder på at de ha
godt af at være noget længere hos deres mor, så vi må pænt vente!
Vi var oppe og klappe på hende i lørdags og NØJ for en framadgående lile
sag! der er godt nok gang i hende! Så vi glæder os meget til at se hvad
hun vil sige til sin nye STORE legekammerat!

Og vi skal skam nok huske at tage masser af billeder, faktisk er vi
allerede igang! Desværre har jeg bare ikke nået at lægge de sidste nye
på hendes side, men det kommer nok i løbet af ugen!

Nu vil vi med længsel vente på at det bliver lørdag, så vi kan komme op
og klappe hende igen!

Mange hilsn'er fra
Sussan, Oskar, Rudi og Evita, som nu vejer 2750 gram
http://schnauzers.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 11-04-02 11:56

-- Flotte billeder, det er også sjovt at se at vejret er skiftet fra vinter
med sne til forår med blomster.
Giver du i øvrigt så stor en hund nogen former for tilskud ?
Vibeke L (der bare er nysgerrig)

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 14-04-02 22:58

"V.Lerche & S.Andersen" skriver:

> -- Flotte billeder, det er også sjovt at se at vejret er skiftet fra vinter
> med sne til forår med blomster.
> Giver du i øvrigt så stor en hund nogen former for tilskud ?
> Vibeke L (der bare er nysgerrig)

Hejsa Vibeke!
Nej, vi giver ikke Nansen specielle tilskud. Han får Nutro tørfodder til hvalpe
af store racer, samt lidt aftensmad-rester når vi har noget der egner sig.
Desuden giver jeg ham en kop kamille-the i vandet hver dag, mod vokseværk. Det
er sådan et "hjemmelavet" middel mod vokseværk, som flere jeg kender har
anvendt med stor success. Er ikke selv overbevist, men kamille er jo et godt
middel mod mange slags betændelsestilstande, og det kan vel næppe skade... Nu
da vi har fået høns regner jeg også med han skal have et råt æg med mellemrum
for pelsens skyld.
Hilsen Dorthe ( - og Nansen, der fik et par frikadeller og lidt kartofler i
bonus her til aften ).

Fra : x Vuf x

Dato : 15-04-02 00:09

Sun, 14 Apr 2002 23:58:29 +0200, Dorthe Prip Lahrmann wrote:

>Nu da vi har fået høns regner jeg også med han skal have et råt
>æg med mellemrum for pelsens skyld.

God idé, men husk at hunde ikke må få rå æggehvider!

>Hilsen Dorthe ( - og Nansen, der fik et par frikadeller og lidt kartofler i
>bonus her til aften ).

Heldige Nansen! ;-D

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

Der findes ikke så stort et problem,
at det ikke kan løses. Citat SEJ

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 15-04-02 00:52

x Vuf x skriver:

> God idé, men husk at hunde ikke må få rå æggehvider!

Hejsa...
Det vidste jeg faktisk ikke...hvad er grunden?
Dorthe

Fra : x Vuf x

Dato : 15-04-02 11:04

Mon, 15 Apr 2002 01:51:58 +0200, Dorthe Prip Lahrmann wrote:
>x Vuf x skriver:

>Hejsa...
>Det vidste jeg faktisk ikke...hvad er grunden?

Æhhhh...deeeet husker jeg altså ikke lige...
Jeg plejer at stege det til dem, for jeg kan
ikke spise så mange kyskager. ;-D