Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvem sender Technikdirekt pakker med?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 11-04-02 08:32

Hejsa,

De tyskere er sgu ikke så smarte til engelsk og bliver ved med at misforstå
mine spørgsmål. De sidste to pakker jeg modtog fra Technikdirekt i 2001
blev sendt med Pakketrans via deres tyske partner som vist nok hedder
German Parcel eller General Parcel. Bruger de stadigvæk dem eller er det
Deutsche Post?

--
Hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at darling dot dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 11-04-02 11:42

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> wrote in

> [...]
> som vist nok hedder German Parcel eller General Parcel. Bruger de
> stadigvæk dem eller er det Deutsche Post?

Endelig forstod de mit spørgsmål, så nu kan jeg selv svare De bruger
ikke længere Pakketrans, men derimod Deutsche Post, så pakken leveres af
Post Danmark.

Hvis der er nogen der har haft erfaring for nylig med leveringstid fra
pakken er afsendt fra Tyskland til den leveres i DK hører jeg gerne fra
jer! Jeg har bestilt nogle sager som jeg _skal_ have med på ferie d.
19/4...

Fra : Jesper

Dato : 11-04-02 14:14

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message
> [...]
> pakken er afsendt fra Tyskland til den leveres i DK hører jeg gerne fra
> jer! Jeg har bestilt nogle sager som jeg _skal_ have med på ferie d.

Bestilte sidste torsdag nat og fik det mandag morgen

mvh
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-02 06:51

On 11 Apr 2002 10:42:13 GMT, Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am>
wrote:

> [...]
>pakken er afsendt fra Tyskland til den leveres i DK hører jeg gerne fra
>jer! Jeg har bestilt nogle sager som jeg _skal_ have med på ferie d.

Bestilte i mandags og pakken kom i går med Post Danmark.

Mvh Jan

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 12-04-02 10:00

> [...]

> pakken er afsendt fra Tyskland til den leveres i DK hører jeg gerne fra
> jer! Jeg har bestilt nogle sager som jeg _skal_ have med på ferie d.

Tak for svarene til Jesper og Jan. Pakken dukkede op torsdag efter
afsendelse tirsdag middag, så det er faktisk endnu hurtigere end før i
tiden..

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-04-02 20:27

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message

> De tyskere er sgu ikke så smarte til engelsk og bliver ved med at
misforstå
> mine spørgsmål.

Skriv på engelsk, og en tysk oversættelse fra fx world.altavista.com

så kan de da prøve at forstå det ud fra den engelske og tyske fortolkning

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 12-04-02 09:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> "Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message

> Skriv på engelsk, og en tysk oversættelse fra fx world.altavista.com

Fantastisk - hvorfor har jeg ikke selv tænkt på det Tak..