Brian-musik
Fra : TM

Dato : 10-04-02 18:26

Hej Group

Jeg så at der var en der efterlyste numre til en score-cd. Så var det jeg
tænkte på om I ikke kunne hjælpe mig med at finde på nogle ultimative
Brian-numre til bilen. Altså noget techno- og drengerøvs musik. Har selv
tænkt på Brian Adams - Summer of 69, og det meste af DJ Alligators cd.
Men jeg mangler nogle idéer - så hvis du har nogle så kom endelig med dem...

MVH

TM

Fra : Invisible Man

Dato : 10-04-02 18:43

"TM" <Bomuldcan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men jeg mangler nogle idéer - så hvis du har nogle så kom endelig med dem...

prøv at gå ned i din lokale Fona eller Merlin - der ligger alt det skidt i Top
10...

ellers så er der da de åndsforladte Warp Brothers... hvis det er den slags
musik man søger, så leverer de varen... =)

________
i.m.

Fra : Kong Kent

Dato : 10-04-02 20:20

> [...]
> tænkt på Brian Adams - Summer of 69, og det meste af DJ Alligators cd.
> Men jeg mangler nogle idéer - så hvis du har nogle så kom endelig med

Europe: The Final Countdown

Når mine gutter og jeg sidder og varmer op til en bytur hører vi altid
alverdens vanvittig musik. Alt lige fra AC/DC til Metallica, fra Mayhem til
Darkthrone, fra Sepultura til Slayer osv. osv. ALT heavy bliver blæst ud
gennem højttalerne.

Men vi har ét fast ritual. Vi skal lige høre The Final Countdown med Europe
inden vi går i byen. Fuld udblæsning på anlægget, åbn alle vinduer og døre,
uagtet det kan være på en arbejdsdag, og så af sted med en gang svensk
rock-porno :)

(ritualet kommer sig af, at jeg en aften sad og rodede en af mine
kammeraters cd-samling igennem, og så fandt jeg skiven og råbte "Hva' S*tan
er det for noget homo-musik?! Det må vi da have på med det samme!" - og så
har det været fast kotyme som afslutning inden discohelvedet på Jomfru Ane
Gades diverse diskoteker :))

Kan kun varmt anbefale den!

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Astrid

Dato : 11-04-02 00:25

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
døre,
> uagtet det kan være på en arbejdsdag, og så af sted med en gang svensk

.... er det ikke en smule for mainstream? det er jo tæt på at være stuerent
efterhånden!

Fra : Kong Kent

Dato : 11-04-02 15:10

> Europe
> døre,
> >

> ... er det ikke en smule for mainstream? det er jo tæt på at være stuerent
> efterhånden!

hehe... når man normalt hører alt fra hård rock til satanisk dødsmetal hvor
de synger om at koge fedtet af nyfødte babyer, og lave sorte stearinlys ud
af det, så er Europe sq ret kult :)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-04-02 16:59

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message

> hehe... når man normalt hører alt fra hård rock til satanisk dødsmetal
hvor
> de synger om at koge fedtet af nyfødte babyer, og lave sorte stearinlys ud
> af det, så er Europe sq ret kult :)

ROFL!

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Christian Paulsen

Dato : 10-04-02 21:00

> [...]
> tænkt på Brian Adams - Summer of 69, og det meste af DJ Alligators cd.
> Men jeg mangler nogle idéer - så hvis du har nogle så kom endelig med

Hmmm...mine forslag er(and the nominees are......):

Queen
- We Are The Champions

Hampenberg
- Ducktoy

Gigi D´Agostino
- L´Amour Toujours

/christian

Fra : CybaMerc

Dato : 11-04-02 17:30

A long time ago in a galaxy far, far away....
TM wrote:

[snip]

>Altså noget techno- og drengerøvs musik.

Brooklyn Bounce - Restart, den skulle også være til at finde de fleste
steder.

Glem alt om Hampenberg (for dårligt) og Gigi d'Agostino (for varieret)
som foreslået i en andet indlæg.

[snip]

Fra : TM

Dato : 11-04-02 21:55

Jeg synes der er kommet nogle gode foreslag. Mange tak for det. Den med
Europe: The Final Countdown - den er totalt i orden, men også mange af de
andre foreslag.
Jeg har også selv lige fundet på Barcode Brothers - Sms. Det må da vist høre
hjemme i en bil...

Jeg vil gætte på, at Kong Kent ikke kommer meget på Uret, Gasligt ol. steder
i gaden - er du mere til Rockcaféen el. Offpiste? Jeg synes efterhånden at
Cube er det fedeste sted at komme i byen - det har de vist også selv fundet
ud af (De tager en gang i mellem penge for indgang - når der er mange
mennesker...)

Men tak for foreslagene

TM

Fra : Kong Kent

Dato : 11-04-02 22:52

> [...]
fundet
> ud af (De tager en gang i mellem penge for indgang - når der er mange

Jeg kommer sq over det hele *GG*

Mine favoritsteder er Rockcaféen og Rock Nielsen, idet de spiller... rock :)
Ellers går jeg såmænd glad hele gaden rundt. Når jeg går i byen er det
bestemt ikke for at gå og brokke mig over, at diverse diskoteker ikke
spiller Metallica, Darkthrone og Pantera. Jeg hører det musik de spiller, og
så får den ellers hele armen uanset hvad :)

Men afslutningsvis sidder vi normalt på Rockcaféen og hører lidt tråd inden
vi siger godnat...

Fra : Miss A

Dato : 12-04-02 10:30

On Wed, 10 Apr 2002 19:26:16 +0200, "TM" <Bomuldcan@hotmail.com>
wrote:

> Har selv
>tænkt på Brian Adams - Summer of 69, og det meste af DJ Alligators cd.

Ville bare lige nævne, at Mr. Adams staves med y - Bryan. Kun når han
holder koncert i DK prøver han selv at få det til at lyde som et i :)

Og ta' ikke fejl af den garvede kunstner - han har lavet meget andet,
der er bedre end lige Summer of '69. Om det så lige passer til dit
formål, skal jeg ikke kunne sige.

Bare en lille bagatel :)

/Anja