Hjælp til Counter strike sikkert let for e~
Fra : Los Lobotomys

Dato : 10-04-02 18:35

Hej alle
Jeg har fået lyst til Counter Strike igen og sidder med nogle key bindings
(shortcuts) jeg ikke kan huske hvor skal ligge kan i hjælpe mig ??. Skal der
oprette en ny mappe i CS eller skal de lægges i nogle specielle mapper
allerede liggende i CS.
Jeg har 3 filer
1. Aliases
2. Autoexec.cfg
3. Config.cfg

Håber i kan hjælpe

mvh René

Fra : Devast8or

Dato : 10-04-02 18:02

Ligger de filer ikke allerede et sted i dit CS bibliotek? Det mener jeg de
gør. I så fald bør de bare skulle overskrives. (men tag en back-up af de
gamle så ikke du fucker spillet up ;)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : [2300]MOA

Dato : 10-04-02 18:24

du kan jo evnt. spørge i den "rigtige" gruppe

dk.spil.computer.first-person-shooter

MOA

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 19:09

"[2300]MOA" <moebius@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

> du kan jo evnt. spørge i den "rigtige" gruppe
> dk.spil.computer.first-person-shooter

- og hvis du nu havde været så venlig at skrive "news:" foran gruppens navn,
var det blevet til et clickable link:

arc@na

Fra : [2300]MOA

Dato : 10-04-02 19:22

skal jeg forsøge på næste gang

MOA

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 20:16

> skal jeg forsøge på næste gang

Vi skal jo hjælpe hinanden - det er det usenet er der for...

--
Mange venlige hilsner
arc@na

Fra : S3N80R

Dato : 10-04-02 20:20

Hejsa René,

Du har en original config.sys som du gemmer som eks. config1.cfg.

Kopier de tre filer ind i dit CS bibliotek.

Config.cfg loades automatisk, hver gang CS startes op (her ligger dine
keybinds).

Autoexec.cfg loades automatisk, hvis denne eksisterer - denne kan indeholde
ting, som ikke behøves at eksistere i config.cfg.

Aliases.cfg er en manuelt oprettet cfg-fil som i dit tilfælde kalder
specielt oprettede scripts, som eks. buyscripts.

Dette skal kaldes inde i autoexec.cfg, hvilket det jo sikkert allerede
bliver (man kan også skrive exec aliases.cfg fra consol istedet, men dette
skulle så gøres hver gang du startede CS op).

Når det så er kaldt bindes scriptet til tasterne inde i config.cfg.

Altså: kopier de tre filer ind i dit CS bibliotek - så nemt er det, fordi de
allerede ér oprettede.

Har du problemer med at få det til at virke, må du gerne sende mig filerne
(på min e-mail) og så skal jeg nok hjælpe dig yderligere =)

Der er nu oprettet en dansk NG som er endnu mere relevant til denne slags
sp: news:dk.spil.computer.first-person-shooter

Med venlig hilsen
[sIQ]S3N80R_@_shite_compu