GeForce3TI200 m/TV problemer
Fra : jan

Dato : 10-04-02 16:50

Jeg kan ikke få mit TV-ud til at virke! Jeg kan ikke få love til at enable /
vælge TV som output, under "valg af enhed". Jeg bruger s-vhs til scart
forbundet direkte i TV. Jeg har prøvet at tænde TV'et, forbinde kablerne og
så boote pc'en, men lige lidt hjælper det. (dog får jeg XP's startbillede på
tv'et, men derefter ruller det blot totalt meget). Hvad skal jeg fortage mig
? ?
NB! JA - jeg har downloaded de seneste drivers, som synes at være
universal svaret på alle supportsider !

Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-04-02 17:00

"jan" <frydkjaer@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> tv'et, men derefter ruller det blot totalt meget). Hvad skal jeg fortage

Hvilket TV har du? Du skal enable svhs på dit TV. Prøv at skifte til en
anden Scart-port.
En anden ting, husk at sætte skærmopløsningen ned til 800X600 inden du
skifter. Den skal også ned på ca. 60 hz i opdaterings hastighed. Du kan få
forskellige programmer til at styre disse ting. Men prøv først manuelt og se
om du kan få det til at funke?

Mvh Thomas
Med geforce3TI200, med phillips TVchipset og Phillips TV.

Fra : Michael Sørensen

Dato : 10-04-02 22:00

Brug Tv-tool. På mit Geforce virker min tv-udgang praktisk talt overhovedet
ikke uden tv-tool.
Hvis min monitor er sat til kan den ikke se fjernsynet. Hvis fjernsynet er
sat til som eneste kilde, kan jeg se billedet under opstart, men så reeboter
maskinen i en uendelighed.

Med Tv-tool virker det fint

Fra : jan

Dato : 11-04-02 05:32

Jeg vil prøve at finde TvTool !

Fra : Michael Aggerholm

Dato : 11-04-02 21:29

Jeg havde lidt problemer med mit tv-out, da jeg opdaterede driver, men det
blev løst ved at vende tilbage til detonator 21.83.

Michael