Re. istedet for Sv ...
Fra : CopyCat

Dato : 10-04-02 15:35

Hejsa .,

Dette spørgsmål har sikkert været postet 1000vis af gange .. men hvordan er
det at man får en Outlook Express til at skrive "Re" istedet for "Sv" ..

Håber at i bærer over med mig

~> Frank .,

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-04-02 15:54

"CopyCat" <copycat@REMOVEpc.dk> skrev:

> Dette spørgsmål har sikkert været postet 1000vis af gange ..

Ja, men de fleste af gangene her:
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express - hvor det
da også hører hjemme.

> men hvordan er det at man får en Outlook Express til at skrive
> "Re" istedet for "Sv" ..

Du kan...

Kigge i ovennævnte gruppe efter en tråd om emnet (har lige været
der, den findes).

Søge på Google:
http://www.google.com/search?hl=da&q=sv+til+re&lr=lang_da

Eller bare klikke her:
http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html

> Håber at i bærer over med mig

Det går nok - omend du kunne have sparet dit spørgsmål hvis du
havde ledt lidt efter svaret først.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : CopyCat

Dato : 10-04-02 16:09

> Det går nok - omend du kunne have sparet dit spørgsmål hvis du
> havde ledt lidt efter svaret først.

Jeg ledte også lidt .. jeg tjekkede nemlig denne gruppe først ..

~> Frank .,