Dungeon Siege
Fra : SonofonoS

Dato : 10-04-02 14:32

Hej NG.

Her er lige et tip til et spil der forhåbentligt snart kommer i butikkerne.
Dungeon Siege er helt klart pengene værd. Forstil dig diablo i 3D, ingen
MP-del.

Har spillet det i knap en uge nu og er ret sikker på ikke at have set
halvdelen endnu! Hele tiden nye monstre, nye våben, nye skjolde osv. Er lige
blevet lvl 18 warrior/lvl 16 ranger, og har først nu set den første x-bow!
Det vælter frem med items og nye spells.

Endnu bedre bliver det, når gameeditoren kommer. Der er allerede snak om en
Lord of the Rings-mod! :)

Glæder I jer? Det tror jeg nok I gør. :)

SonofonoS

Fra : Michael Thomsen

Dato : 11-04-02 10:21

Hej

Ja et totalt fedt spil

Gennemførste det på 22 timer :) Men ellers mega fedt i multiplayer