Ang. suppekur
Fra : Mette Svangren

Dato : 10-04-02 11:22

En hurtig søgning på Google (cabbage soup diet) giver bl.a. følgende
http://www.aboutcabbagesoupdiet.com/

Her kan man læse, at kurens "medicinske" oprindelse højst sandsynligt er
myte. Ligeledes er en del ting gået tabt/fejloversat fra engelsk til dansk
(man må f.eks. spise 8 bananer, og ikke kun 3! *G*).

MVH Mette

Fra : KNM

Dato : 11-04-02 20:43

Hej
Er du ikke sød at sende kuren til mig...?

Knm@dvdtown.dk

Hej fra
Karina