Java script - problemer med netscape kontr~
Fra : kbno

Dato : 10-04-02 00:19

Hej med Jer

Jeg håber at der er en som kan hjælpe derude.

Jeg har følgende script som driller. Jeg skal have vist nogle knapper
og det går umiddelbart fint i MSIE, men ikke i Netscape 4.08. Jeg
forsøger så med at ændre stigen til billedes så der kommer til at stå
images/navbar-b1.gif istedet for bare filenavnet. Det hjalp gevaldigt
for vupti så kunne jeg se billedet i Netscape, men til gengæld
forsvandt det nu fra MSIE.

Hvad i den h........ h....... laver jeg galt.

Hygge - Kim

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-04-02 08:20

kbno <dansk_skod@hotmail.com> writes:

> Hvad i den h........ h....... laver jeg galt.

Poster i javagruppen, i stedet for webdesign gruppen?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn