Så er der billeder på min hjemmeside af ki~
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 09-04-02 20:00

Smut ind og se dem - og navnene.....ja, dem kender I jo nok når I ser dem

- Mette

------
Gillians Norske Skovkatte
Home: http://www.dk-gillian.dk
Mail: mette@dk-gillian.dk
Phone: +45 5190 7883

Fra : Dorte Falkenberg

Dato : 09-04-02 21:25

Hej Mette
De er bare for søde de nye killinger, er ret vild med jeres Electra! Har
desvære ikke selv plads til skovkatte, men mine half-breeds er nu dejlige .
Tillykke med nogle flotte katte.
Vh Dorte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-04-02 00:45

"Mette B. Rahm" <mette@dk-gillian.dk> writes:

> Smut ind og se dem - og navnene.....ja, dem kender I jo nok når I ser dem
>

> - Mette

Jamen de er jo sødde, men underlige navne synes jeg..
Meen jeg er nu også mest til søde sager *gg*
Og skal da ikke glemme at skrive at de da bare bliver sødere og sødere
jeres marts kuld, den måde lakriskonfekt sidder og ser på en på nåe
smelte suk..

> ------
> Gillians Norske Skovkatte
> Home: http://www.dk-gillian.dk
> Mail: mette@dk-gillian.dk
> Phone: +45 5190 7883

Hvor blev Melissa nu af, der kom lige en krammenus op i mig..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 10-04-02 11:55

"Mette B. Rahm" <mette@dk-gillian.dk> wrote in message

> Smut ind og se dem - og navnene.....ja, dem kender I jo nok når I ser dem

> [...]

Nææeh...Harry Potter-navne De er da ikke spor underlige!

Det eneste der undrer mig er McGonagall og Hermione ikke er byttet om
*G* Det er da en tabby McGonagall forvandler sig til

Men ellers er de SØØØØDE!

Hilsen
Lisbeth
(som ELSKER HP)
--
http://cutiecats.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 10-04-02 12:50

Hej Lisbeth,

> Det eneste der undrer mig er McGonagall og Hermione ikke er byttet om
> *G* Det er da en tabby McGonagall forvandler sig til

det har jeg også forsøgt at argumentere for, men næh-nej, Mette ville
selv have Hermione og det skulle være en tabby! Og så må vi i øvrigt
håbe at Rubeus Hagrid ikke vokser sig så kolossal som ham han er opkaldt
efter *G* for så bliver det da synd for en killingekøber...

/Pernille (også begejstret for HP)

Fra : Kate

Dato : 11-04-02 21:40

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> wrote in

> [...]
> i øvrigt håbe at Rubeus Hagrid ikke vokser sig så kolossal som ham
> han er opkaldt efter *G* for så bliver det da synd for en

Hæhæ, det er da altid noget at der ikke er en Draco Malfoy

Jeps, selvfølgelig er de skønne.

Kate