Merchandise
Fra : Henrik Münster

Dato : 09-04-02 15:19

Kan I huske for nogle år siden, da Apple havde en officiel butik med
merchandise på deres hjemmesider? Laver Apple overhovedet Merchandise
mere?
Jeg er klar over, at der er adskillige hjemmesider specielt i
USA med merchandise. Men det er mit indtryk, at det er gamle produkter,
som de har fundet et lager af. De sælges nu til lidt høje priser, da det
for nogle er samlerobjekter.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-04-02 16:07

> [...]
> USA med merchandise. Men det er mit indtryk, at det er gamle produkter,
> som de har fundet et lager af. De sælges nu til lidt høje priser, da det

Jeg har et Apple krus - yeah !!

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-04-02 22:06

> Jeg har et Apple krus - yeah !!

Jeg har da også nogle stykker. Blandt andet har jeg et på arbejdet, og
det er nærmest klistret til min hånd hele tiden. Desværre holder de jo
ikke evigt, og desuden er variation rar. Jeg købte et par stykker
forrige år, og dem fandt jeg et obskurt sted i Tyskland - på nettet
altså. Det ene var revnet og utæt, men blev byttet uden problemer. Et
andet udviklede meget hurtigt en revne ved hanken, men det holder endnu.
De to sidste er sorte, så der kan man ikke se revnerne.
De nyeste er "Think different"-krus. Mine to gamle er hvide med
"Apple" skrevet med stort og et lille rødt æble.
Henrik Münster
Esbjerg