Fejl ved FTP?
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 09-04-02 15:45

Jeg sidder og leger med ftp kommandoerne i PHP, og får en underlig fejl
når jeg prøver at downloade...

Warning: ftp_get: 'RETR': command not understood. in
/home/xxxxxxx/xxxxxxxx/show.php on line 16

Selve uploade virker fint? Så vidt jeg ved er RETR dirlist? Men kan
sagnes bruge den normalt med kommandoen?

Nogen der kan hjælpe?

mvh

Johan

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 09-04-02 16:17

RETR prøver at hente en fil.
LIST laver en liste over filer i et dir.

Læs evt. RFC 959
--
Kristian Risager Larsen
http://www.kezze.dk - mailto:kezze@kezze.dk

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 09-04-02 20:22

> RETR prøver at hente en fil.
> LIST laver en liste over filer i et dir.
>
> Læs evt. RFC 959

Dooh sorry. Sådan går det når man glemmer at holde pause i arbejdet. Har
også fundet fejlen. Problemet var egentlig ikke den fejlmeddelelse men
mere hvorfor den ikke ville hente..

mvh

Johan Holst Nielsen
www.weknowthewayout.com

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 09-04-02 16:33

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> skrev

> Selve uploade virker fint? Så vidt jeg ved er RETR dirlist? Men kan
> sagnes bruge den normalt med kommandoen?

mon ikke RETR er en forkortelse for Retrieve?

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør - Pt. Job og opgavesøgende.

Fra : Ulrik Kold

Dato : 09-04-02 21:00

Kim Emax - ayianapa.dk wrote:
> mon ikke RETR er en forkortelse for Retrieve?

Tjo ... og mon ikke LIST er en kapitalisering af List? Whatever..

..kold
--
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. -|- www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! -|- mig@ulrikkold.dk