Session_destroy virker ikke...
Fra : Ole

Dato : 09-04-02 14:23

Hej NG

Jeg har følgende PHP...
Øverst på siden:
<?
global $inde;
session_start();
if ($inde == true) {
$exbruger = $bruger;
session_unset();
7 -> session_destroy();
}
$inde = false;
?>

På siden et sted:
<?
global $exbruger;
if ($inde == false && $exbruger != "") {
echo "<p align=\"center\" class=\"hlight\">" . $exbruger . " er
logget af...</p>";
}
?>

Mit problem er at det virker fint på localhost, men ikke hos
cliche.dk. Der for jeg fejlmeddelelsen:

session object destruction failed... i linie 7. (markeret med '7
->')

Sagt på dansk... Hvad fa'en gør jeg? - aner hverken ud eller ind.

Hilsen Ole

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 09-04-02 21:35

Hej Ole

Gemmes filen som ses.php og eksekveres som
ses.php?inde=true&bruger=hej
fungerer det fint både her og på mit hotel (linux) hos Wannafind.

Den eneste fejl jeg umiddelbart lige kunne fremtvinge var når sessionen ikke
var startet
Warning: Trying to destroy uninitialized session in www.ideon.dk/ses.php on
line xx

Så det er ikke umiddelbart noget jeg kan svare på, desværre.
Koden ser jo ud til at være fin, så mon det kan være en fejl hos Cliche ?

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk