7 kabale
Fra : BJ

Dato : 01-02-01 15:24

Hej

Findes 7 kabale til iMAC ?

Hvor ?

/bj

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-02-01 16:38

BJ <bo@pc.dk> wrote:

> Hej
>
> Findes 7 kabale til iMAC ?
>
> Hvor ?
>
> /bj

Ja, det gør der, men det hedder i iMAC, men derimod iMac. Jeg mener at
programmet hedder Solitaire - ligesom Jane Seymore i James Bond.

Jeg prøver lige at finde det til dig !

--
Ciao Jesper

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-02-01 16:43

> Ja, det gør der, men det hedder i iMAC, men derimod iMac. Jeg mener at
> programmet hedder Solitaire - ligesom Jane Seymore i James Bond.
>
> Jeg prøver lige at finde det til dig !

Her:

http://www.versiontracker.com/mp/new_search.m?productDB=mac&mode=Quick&O
S_Filter=MacOS&search=solitaire&x=13&y=12

--
Ciao Jesper